Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karo skriver: Idag var jeg inde i byen med min mor og svigermor for at kigge på brudekjoler. I den tredje forretning lykkes det at finde en jeg kunne li og endte med at købe den Jeg har fået sat en strop på som går rundt om nakken og sa har jeg købt en lille jakke (bolero ) til.
Idag var jeg inde i byen med min mor og svigermor for at kigge på brudekjoler. I den tredje forretning lykkes det at finde en jeg kunne li og endte med at købe den Jeg har fået sat en strop på som går rundt om nakken og sa har jeg købt en lille jakke (bolero ) til.
nej hvor er den fin glæder mig til at se billeder med dig i den + de ting du skriver der skal "laves om"
Hvor er det en FLOT kjole..
Glæder mig til at se billeder fra jeres Bryllup
WAUW... hvor er den bare gudesmuk
Må jeg spørge hvor du har købt den henne, og hvad den hedder?
Er selv i øjeblikket på jagt efter en kjole, da vores bryllup skal holdes til sommer
Tanja84 skriver: WAUW... hvor er den bare gudesmuk Må jeg spørge hvor du har købt den henne, og hvad den hedder? Er selv i øjeblikket på jagt efter en kjole, da vores bryllup skal holdes til sommer
Hold da op, hvor er den bare super flot.
Hvad koster sådan en sag?
wow en smuk kjole glæder mig til af se den på dig tror du bliver en hammer smuk og lækker brud
LotteN skriver: Hold da op, hvor er den bare super flot. Hvad koster sådan en sag?
B&J skriver: wow en smuk kjole glæder mig til af se den på dig tror du bliver en hammer smuk og lækker brud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128