Jer der først kunne teste positiv sent...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.405 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

o1Mutte

Hvor langt var i henne før i kunne teste positiv ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

o1Mutte

Mener der har været en afstemning før med hvornår folk testede positive, men aner ikke hvordan man søger herinde ??

Anmeld

31. januar 2011

Carina1977

o1Mutte skriver:

Hvor langt var i henne før i kunne teste positiv ??

denne her gang kunne jeg heldigvis teste positivt allerede 2 dage over tid. Men da jeg var gravid med min søn, var jeg 7-8 uger henne, før jeg kunne teste positivt. Han var en rigtig lille drillepind, og det er han iøvrigt stadig

Anmeld

31. januar 2011

o1Mutte

Carina1977 skriver:

denne her gang kunne jeg heldigvis teste positivt allerede 2 dage over tid. Men da jeg var gravid med min søn, var jeg 7-8 uger henne, før jeg kunne teste positivt. Han var en rigtig lille drillepind, og det er han iøvrigt stadig

Jeg skulle nemlig have det røde i torsdags, men testede negativ lørdag. Har så ikke testet siden, da jeg troede jeg selv mentalt skubbede det. Men da det stadig ikke er kommet bliver jeg da sådan lidt hmmm ??

Anmeld

31. januar 2011

Carina1977

o1Mutte skriver:

Jeg skulle nemlig have det røde i torsdags, men testede negativ lørdag. Har så ikke testet siden, da jeg troede jeg selv mentalt skubbede det. Men da det stadig ikke er kommet bliver jeg da sådan lidt hmmm ??

Jeg synes du skulle prøve at teste igen imorgen

Hvordan plejer din cyklus at være? Er den regelmæssig?

Anmeld

1. februar 2011

Moar2011

Jeg havde sen Æg-løsning. jeg fik æg-løsning en torsdag. ugen efter (torsdag) var min mens  dag, og der testede jeg savgt positivt..

Anmeld

1. februar 2011

o1Mutte

Carina1977 skriver:

Jeg synes du skulle prøve at teste igen imorgen

Hvordan plejer din cyklus at være? Er den regelmæssig?

Ja den er reglmæssig. Også derfor jeg ikke kan forstå det. Mener ikke at den har været SÅ forsinket før..

Anmeld

1. februar 2011

o1Mutte

Babyklar skriver:

Jeg havde sen Æg-løsning. jeg fik æg-løsning en torsdag. ugen efter (torsdag) var min mens  dag, og der testede jeg savgt positivt..

Okay, hvor langt var du så henne

Anmeld

1. februar 2011

Miia90

o1Mutte skriver:

Okay, hvor langt var du så henne

tag dog en test. isteden for alle dine spørgsmål. og find ud af det på testen

Anmeld

1. februar 2011

lauras*mor*

Jeg kunne teste positiv da jeg var gået 15 dage over tid..

Jeg testede hver anden dag, og faktisk lørdagen før jeg testede positiv om mandagen var jeg til vagtlægen fordi jeg havde meget ondt i maven.. blødte dog ikke.. Han testede mig for blærebetændelse og graviditet.. Havde meget kraftig bærebetændelse med blod i urinen, men graviditetstesten var negativ.. Mandagen efter testede jeg hos lægen bravende positiv inden for 30 sek faktisk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.