Er der kommet nogle nye???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.751 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. februar 2008

MorCamilla

Kan det være rigtigt at vi kun er to der hørt til her inde med januar 06 børn??? (?)

Knus fra Camilla...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2008

Pia

Hej Camilla.

Det lader godt nok til at vi to høns:)) er de eneste på denne tråd.
Vo har vist ramt en uheldig måned:))

Kh PIa.

Anmeld

22. februar 2008

MorCamilla

Hejsa Pia..

Ja det tror jeg da også lige.. Mikkel skulle også først have være født i Marts, hvis jeg havde gået tiden ud... :S Men det var jo sådan set godt jeg ikke gjorde det, så ville du jo have været helt alene her... :))
Der kommer nok nogle flere med dejlige januar børn med tiden... ;)

Knus fra Camilla.

Anmeld

13. juni 2008

Drukmaasen1983

Hej.

Jeg har Emilia fra D.10 januar 06 :-)

Anmeld

25. februar 2009

Sif

MorCamilla skriver:

Kan det være rigtigt at vi kun er to der hørt til her inde med januar 06 børn??? (?)

Knus fra Camilla...

Hej Camillamor
Jeg er helt ny herinde.. Min datter er fra december 06, så jeg kan ikke helt være med på januar-holdet. Men jeg prøver lidt desperat og forgæves at finde ud af hvordan jeg selv starter et indlæg, og ikke 'kun' svarer på et. Kan du mon hjælpe mig??

Anmeld

26. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sif skriver:

Hej Camillamor
Jeg er helt ny herinde.. Min datter er fra december 06, så jeg kan ikke helt være med på januar-holdet. Men jeg prøver lidt desperat og forgæves at finde ud af hvordan jeg selv starter et indlæg, og ikke 'kun' svarer på et. Kan du mon hjælpe mig??

Velkommen til baby.dk. Håber, at du bliver rigtig glad for at være her.

Ved oversigten over alle indlæg i en debatkategori, f.eks. denne mødregruppe, er der i toppen og bunden en knap, der hedder Opret nyt emne.

Se eksempel her

Mvh
Karoline

Anmeld

28. februar 2009

MorCamilla

Sif skriver:

Hej Camillamor

Hejsa..

Velkommen til baby.dk.. Jeg håber at du bliver glad for at være her inde.. Kan se at karoline allerede har svaret på dit spørgsmål om at oprette indlæg, så jeg håber at du er kommet i fuld gang med at skrive her inde...

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.