Hvor lang tid er en ÆL test positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.348 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg har taget ÆL teste over 3dage nu, de er alle tre lige positive? Er der nogle her, der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Anonym trådstarter

opper..

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Opper igen...

Anmeld

31. januar 2011

Wish upon a star

Jeg har også prøvet at teste positiv ÆL i over 4 dage. Men jeg fik af vide at det er den første dag du tester positiv som du skal regne med.

De andre positive tests kan du ikke bruge til noget.

Anmeld

31. januar 2011

Molly8

Anonym skriver:

Jeg har taget ÆL teste over 3dage nu, de er alle tre lige positive? Er der nogle her, der har prøvet det?

Jep. Jeg var heldig at kunne mærke, når et æg var på vej. Herefter tog jeg en test: Den første dag var stregen svag, næste dag tydelig og på 3.-4. dagen svag igen.

Sædcellerne kan jo klare sig et par dage i livmoderen, så det er bare om at komme igang, når den første test viser positiv

Held og lykke med det fra Molly 

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Molly8 skriver:

Jep. Jeg var heldig at kunne mærke, når et æg var på vej. Herefter tog jeg en test: Den første dag var stregen svag, næste dag tydelig og på 3.-4. dagen svag igen.

Sædcellerne kan jo klare sig et par dage i livmoderen, så det er bare om at komme igang, når den første test viser positiv

Held og lykke med det fra Molly 

Den har nemlig været lige tydelig med begge streger alle dage? Jeg havde læst om at det KAN være graviditet, så tænkte da lidt over dét..

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

B&K skriver:

Jeg har også prøvet at teste positiv ÆL i over 4 dage. Men jeg fik af vide at det er den første dag du tester positiv som du skal regne med.

De andre positive tests kan du ikke bruge til noget.

Men alle dage har kontrolstregen været ligeså tydelig som den anden? Så er helt forvirret..

Anmeld

31. januar 2011

Molly8

Anonym skriver:

Den har nemlig været lige tydelig med begge streger alle dage? Jeg havde læst om at det KAN være graviditet, så tænkte da lidt over dét..

Der er i hvert fald intet forgjort i at lave lidt lagengymnastik  Om ikke andet, har I da haft det sjovt så længe. Så kan I jo krydse fingre bagefter

Held og lykke

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Molly8 skriver:

Der er i hvert fald intet forgjort i at lave lidt lagengymnastik  Om ikke andet, har I da haft det sjovt så længe. Så kan I jo krydse fingre bagefter

Held og lykke

ja, det tager man jo ikke spor skade af

Anmeld

31. januar 2011

Wish upon a star

Men alle dage har kontrolstregen været ligeså tydelig som den anden? Så er helt forvirret..

Både teststreg og kontrolstreg var lige tydelige hos mig i de 4 dage jeg testede positiv. Jeg stoppede med at teste efter de 4 dage, da jeg fik af vide at det var spild af tests, for det er kun den første positive test der fortæller at ægløsningen er på vej. Ved de andre tests er det højest sandsynlig for sent.

Så det kan være jeg kunne have testet positiv i længere tid end de 4 dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.