Dårlig nedløb om natten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.319 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Jyden

Jeg har en datter på 4 mdr, hun bliver fuldammet og ammes oftest 2 gange i løbet af natten.

De sidste nætter har der været ekstrem dårlig nedløbsrefleks. Hun skal hive og flå i flere minutter inden mælken rigtigt løber, og hun når selvfølgeligt at blive ked af det.  Om dagen er der ingen problemer, der løber mælken efter 15 - 30 sekunder.

Nogen, de har prøvet det samme? Nogen, der kender en løsning/forklaring på problemet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Tulle28

Jyden skriver:

Jeg har en datter på 4 mdr, hun bliver fuldammet og ammes oftest 2 gange i løbet af natten.

De sidste nætter har der været ekstrem dårlig nedløbsrefleks. Hun skal hive og flå i flere minutter inden mælken rigtigt løber, og hun når selvfølgeligt at blive ked af det.  Om dagen er der ingen problemer, der løber mælken efter 15 - 30 sekunder.

Nogen, de har prøvet det samme? Nogen, der kender en løsning/forklaring på problemet?

Ligger du ned og ammer om natten? For så kan det være derfor, da dit nedløb er langsommere, når du ligger på langs.

Anmeld

31. januar 2011

Jyden

Tulle28 skriver:

Ligger du ned og ammer om natten? For så kan det være derfor, da dit nedløb er langsommere, når du ligger på langs.

Jeg sætter mig altid op for at amme, så det kan ikke være grunden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.