Hjælp, hvor meget spiser de????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Siber

Hej,

Jeg skal pumpe ud, da jeg skal i narkose den 9. feb, men hvor meget spiser de????

Jeg havde tænkt jeg skulle pumpe rigeligt ud, men alligvel ved jeg ikke hvor meget eller hvor lidt meget er???

Håber der er nogen der kan hjælpe!!

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

2babygirls

Siber skriver:

Hej,

Jeg skal pumpe ud, da jeg skal i narkose den 9. feb, men hvor meget spiser de????

Jeg havde tænkt jeg skulle pumpe rigeligt ud, men alligvel ved jeg ikke hvor meget eller hvor lidt meget er???

Håber der er nogen der kan hjælpe!!

Knus Siber

Aner det ikke, men synes ikke rigtig jeg kan pumpe oseaner ud  Men lidt over 100ml pr måltid???

Prøv evt at ringe til din SP

Anmeld

3. februar 2011

Louisesam

Hej Siber,

Hvis du skal pumpe rigeligt ud ville jeg skyde på 200 ml. pr. måltid. Mikas spiste ca. 100-150 ml. da han var omkring de 3 måneder, og han spiste ikke overvældende meget i forhold til sin vægt. Hvis det er, kan du jo regne ud hvor meget dit barn har brug for... man kan regne med, at de skal have ca. 1/6 af deres vægt pr. døgn - ved jeg ikke om du ved?!  Hvis det vejer 6000 g. så har det altså brug for 1000 ml. pr. døgn.

Håber det kan bruges til noget  

Anmeld

3. februar 2011

Siber

Louisesam skriver:

Hej Siber,

Hvis du skal pumpe rigeligt ud ville jeg skyde på 200 ml. pr. måltid. Mikas spiste ca. 100-150 ml. da han var omkring de 3 måneder, og han spiste ikke overvældende meget i forhold til sin vægt. Hvis det er, kan du jo regne ud hvor meget dit barn har brug for... man kan regne med, at de skal have ca. 1/6 af deres vægt pr. døgn - ved jeg ikke om du ved?!  Hvis det vejer 6000 g. så har det altså brug for 1000 ml. pr. døgn.

Håber det kan bruges til noget  

Tak for hjælpen!!!

Jeg pumper og pumper

Anmeld

3. februar 2011

Siber

Tina&Martin skriver:

Aner det ikke, men synes ikke rigtig jeg kan pumpe oseaner ud  Men lidt over 100ml pr måltid???

Prøv evt at ringe til din SP

Tak for hjælpen

Jeg pumper og pumper!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.