Mavebilleder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

piadas

Jeg KEDER mig...jeg vil føde....NU!!

Nå, men nu når der ingenting sker, kan I da lige få nogle mavebilleder. Det har I vist ikke fået før, så here goes....og begynd nu ikke på, at I ikke kan se, hvor de 20 kg. er henne, for det kan jeg TYDELIGT se og mærke!! Jeg vil bare føde, så jeg kan komme i gang på løbebåndet igen!!

Og så må I gerne sende masser af vestøv, for der sker bare ingenting!

Billederne er fra uge 12+0, 14+6, 16+4, 20+2, 21+3, 33+0, 35+1 og 39+6 (idag).

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

AnneBJ

Jeg synes du ser skidedejlig ud! Er sikker på din lille tøsepige ligger og hygger sig, og er fuldkommen ligeglad med om du har taget 10, 20 eller 30 kg. på

Puuuuster vestøv af sted til dig, og håber det lige om snart er din tur, og at JM har plads til at rode lidt!

Ps. Husk nu at hvile dig - det siges jo, at hvis kroppen er træt/overbelastet går den ikke i fødsel, fordi det er for hårdt for den...  om det passer aner jeg ikke

Anmeld

31. januar 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Jeg synes du ser skidedejlig ud! Er sikker på din lille tøsepige ligger og hygger sig, og er fuldkommen ligeglad med om du har taget 10, 20 eller 30 kg. på

Puuuuster vestøv af sted til dig, og håber det lige om snart er din tur, og at JM har plads til at rode lidt!

Ps. Husk nu at hvile dig - det siges jo, at hvis kroppen er træt/overbelastet går den ikke i fødsel, fordi det er for hårdt for den...  om det passer aner jeg ikke

Tak! Ja, det er hun sikkert, og jeg regner da også med, at vægten allerede siger -10 kg. dagen efter fødslen...det lyder da ikke helt urealistisk, vel?!!!

Jeg synes ikke, jeg laver andet end at slappe af, så jeg tror ikke, det er derfor! Hun er bare en drillepind lige som de to andre, tror jeg...

Anmeld

31. januar 2011

AnneBJ

piadas skriver:

at vægten allerede siger -10 kg. dagen efter fødslen...det lyder da ikke helt urealistisk, vel?!!!

OVERHOVEDET IKKE

Anmeld

31. januar 2011

Multebær

Skønne billeder Pia. Det med de 10 kg lyder slet ikke urealistisk 

Ih hvor jeg glæder mig til at se din lille guldklump. 

Knus

Anmeld

31. januar 2011

CA

Dejlig babyhule! Men ida; det er altså også skønt herude i verden. Mors arme er gode at ligge i, du skal sutte hendes bryster lange og det blir snart forår. KOM UUUUUD!!! 

Anmeld

31. januar 2011

piadas

Multebær skriver:

Skønne billeder Pia. Det med de 10 kg lyder slet ikke urealistisk 

Ih hvor jeg glæder mig til at se din lille guldklump. 

Knus

Tak!

Nej vel, jeg mener heller ikke 10 kg. er urealistisk! Men selv om det nu var realistisk, så er der altså stadig 10 kg. tilbage...skod!

Anmeld

31. januar 2011

piadas

Carina87 skriver:

Dejlig babyhule! Men ida; det er altså også skønt herude i verden. Mors arme er gode at ligge i, du skal sutte hendes bryster lange og det blir snart forår. KOM UUUUUD!!! 

Ja....KOM UUUUDDDD! Og brysterne er sgu lange fra de andre to, så det gør ikke noget! Jeg kan vel altid lave en deal med Jørn Ege...!

Anmeld

31. januar 2011

PeruBaby

Dejlige billeder!! Jeg elsker at se hvordan man virkeligt udvikler/udvider sig når man sætter billederne op på den måde

Her faldt vægten med 6kg lige ved fødslen, og med yderligere 3kg i de følgende 2 uger. Derefter har vægten desvære stået stille... men jeg håber at de resterende kilo ryger af, når jeg får grønt lys til at begynde at træne/ svømme ved lægeundersøgelse om 2 uger (her er det i 6. uge efter fødslen). Sååå, at du taber 10kg til at starte med synes jeg lyder ret realistisk!! Du slæber vel ca. på 1kg baby mere end jeg - eftersom du er gået helt til terminen... det tæller jo alt sammen med i regnskabet

Såååå Vestøv afsted til dig, så du snart kan føle dig lidt lettere...

Anmeld

31. januar 2011

JonTri

Hejsa... jeg puuuster lige i din tråd også

Skønt at se udviklingen af en mavse - der er nu noget vildt over, hvordan kroppen sådan udvikler sig

Og tja regnestykket med en stooor baby, moderkage, væske osv... så er du da hurtigt tilbage på normal vægt...

Klem Rikke - der skal melde sig ind i før rund nu sund efter fødslen... hvorfor bliver man gravid på røv og lår - og overarme!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.