Nervøs over moderkageprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.100 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Balik

Hej

jeg har haft før gravid som 18 år gammel men fik abort, så en år efter jeg gravid men blive spontan abort...

nu jeg er 24 og er gravid 14 + 5 uger hen nu... men skal have moderkagerprøve imorgen i syghus den er god nok jeg nervøs over for den har risko for spontan abort...

og jeg får svar på prøve første forløbe 9 dagen så ikke sjovt for mig at gå runde og tænke om noget galt med vores barn

Tak fordi I læse den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

maria_wlt

Balik skriver:

Hej

jeg har haft før gravid som 18 år gammel men fik abort, så en år efter jeg gravid men blive spontan abort...

nu jeg er 24 og er gravid 14 + 5 uger hen nu... men skal have moderkagerprøve imorgen i syghus den er god nok jeg nervøs over for den har risko for spontan abort...

og jeg får svar på prøve første forløbe 9 dagen så ikke sjovt for mig at gå runde og tænke om noget galt med vores barn

Tak fordi I læse den

Jeg fik lavet en sidste år med Tristan, og jeg kan ærligt sige at det går super hurtigt og at du skal slappe så meget af i mavemusklerne som muligt..

Jeg ville også først få svar flere dage efter, men det endte med at lægen ringede privat til mig 2 dage efter. Der var heldigvis intet galt med min dreng 

herfra

Anmeld

31. januar 2011

nahoje

Hvorfor skal du have taget den prøve? Jeg håber det bedste for dig

Anmeld

31. januar 2011

Tanja1234

Jeg har selv lige fået lavet en moderkagebiopsi d. 1. december. Det er rigtig hurtigt overstået og man skal "bare" huske at slappe rigtig godt af. Bagefter fik jeg nogle kraftige mens. smerter og var meget øm i mavemusklerne i et par dage efter prøven.

Svaret kom pr. brev en lille uge efter og det endelige svar kom pr. brev efter 14 dage.

Held og lykke...

Anmeld

31. januar 2011

Lusi

Jeg har næsten lige prøvet det samme og du Ska ik være nervøs! Det er ik så slemt. Det gør ik ret ondt, er mere en "irriterende" fornemmelse, når de roder rundt i moderkagen.. Er da vildt du Ska vente i 9 dage vi fik allerede svaret dagen efter, det synes jeg var ulideligt nok, så ni dage er da umenneskeligt Håber ik der er noget galt med din spire..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.