Sidde i barnevogn - hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.935 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Kvindemin

Min søn er 4 mdr. Syntes i det er okay at man allerede der sætter børnene op i barnevognen, op af en dyne eller en pude (lidt skråt)
Når man skal hente store børn i bh. er det bare lige med at få det til at passe med vågentider og sovetider, så er det jo meget bedre at man kan få lidt ud af barnet uden at spolere rytmer og rutiner og for at undgå sure miner fra den liggende baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Alberts/

albert sidder op i barnevognen op af sin ammepude og har gjort det siden han  var 4½ måned(; og er nu knap 5 mdr, og han elsker det(;

jeg vil sige du godt kan, men ved ikke hvad de kloge hoveder siger(;

Anmeld

31. januar 2011

ChatH

Chritinap skriver:

Min søn er 4 mdr. Syntes i det er okay at man allerede der sætter børnene op i barnevognen, op af en dyne eller en pude (lidt skråt)
Når man skal hente store børn i bh. er det bare lige med at få det til at passe med vågentider og sovetider, så er det jo meget bedre at man kan få lidt ud af barnet uden at spolere rytmer og rutiner og for at undgå sure miner fra den liggende baby

Altså vi har Valdemar på 5 md og hvis det passer med at han er vågen hvis vi er ude og gå så sætter vi ham op i barnevognen. men han kan faktisk også sidde selv uden at vælte nu syntes det er helt fin hvis ungerne er klar til det

Anmeld

31. januar 2011

B&J

Chritinap skriver:

min dreng fik ikke lov af side før han kunne selv selv, men der er mange der gør det og det er jo dit barn du bestemmer

Anmeld

31. januar 2011

LR85

Så lang tid de ikke sidder længere tid, max 20 min, vil jeg synes det er okay, og du sørge for a barnet er støttet godt op om kroppen med dyner, puder så det ikke falder sammen i ryg/mave/nakke-muskulaturen.

Anmeld

31. januar 2011

Kvindemin

Chatarina skriver:

Altså vi har Valdemar på 5 md og hvis det passer med at han er vågen hvis vi er ude og gå så sætter vi ham op i barnevognen. men han kan faktisk også sidde selv uden at vælte nu syntes det er helt fin hvis ungerne er klar til det

Han er jo kun 4 mdr. og bestemt ikke parat til at skulle lære at sidde selv eller andet. Det tager jo alligevel en time ialt, at skulle hente.
Hmm... Er jo nød til det

Anmeld

31. januar 2011

Kvindemin

louiseandersen85 skriver:

Så lang tid de ikke sidder længere tid, max 20 min, vil jeg synes det er okay, og du sørge for a barnet er støttet godt op om kroppen med dyner, puder så det ikke falder sammen i ryg/mave/nakke-muskulaturen.

Det tager jo 20 min derned og 20 min hjem, men er jo nød til det. Må stoppe ham godt op med udstyr

Anmeld

31. januar 2011

ChatH

Chritinap skriver:

Han er jo kun 4 mdr. og bestemt ikke parat til at skulle lære at sidde selv eller andet. Det tager jo alligevel en time ialt, at skulle hente.
Hmm... Er jo nød til det

okay er det fordi han ikke skal sove på det tidspunkt eller??

Anmeld

31. januar 2011

LR85

Chritinap skriver:

Det tager jo 20 min derned og 20 min hjem, men er jo nød til det. Må stoppe ham godt op med udstyr

Men hvis du så har barnet oppe, når du er ankommet, eller lægger ham i en anden stilling så han kommer lidt ud a den fastlåste siddende stilling.

Men skal han sidde op begge veje??

I så fald ville jeg aflaste kroppen lidt ved a ændre stilling, når i fx er kommet frem inde i skal hjem igen, eller kun vælge én a vejene.

Anmeld

31. januar 2011

Kvindemin

Chatarina skriver:

okay er det fordi han ikke skal sove på det tidspunkt eller??

Ja lige netop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.