Min mave med Bebsen Bob

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.540 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

MaybeBaby

Den allerførste baby (af forhåbentlig nogle stykker - nu får vi at se efter fødslen) skal da dokumenteres! Også selvom at Bebsen Bob har valgt enten at putte sig helt yderligt i min mave eller puste sig op, så jeg ser ud til at være længere henne, end jeg er. Jeg bliver én af dem, der ikke kan skjule det til den 3. måned

Og ja, vi ved jo selvfølgelig ikke hvad det bliver endnu, men kærestens hyggenavn til bebsen er så Bob.

Billede 1: 6+3

Termin indtil videre: 22/9 2011

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Sof

MaybeBaby skriver:

Den allerførste baby (af forhåbentlig nogle stykker - nu får vi at se efter fødslen) skal da dokumenteres! Også selvom at Bebsen Bob har valgt enten at putte sig helt yderligt i min mave eller puste sig op, så jeg ser ud til at være længere henne, end jeg er. Jeg bliver én af dem, der ikke kan skjule det til den 3. måned

Og ja, vi ved jo selvfølgelig ikke hvad det bliver endnu, men kærestens hyggenavn til bebsen er så Bob.

Billede 1: 6+3

Termin indtil videre: 22/9 2011

Du er fin  Sådan så jeg også ud med min datter for over 5 år siden, så du er ikke alene om at blive hurtigt stor 

Anmeld

31. januar 2011

MaybeBaby

Sof skriver:

Du er fin  Sådan så jeg også ud med min datter for over 5 år siden, så du er ikke alene om at blive hurtigt stor 

Mange tak Og tænkte at jeg hellere måtte smide et billede ind, så der var flere billeder af os, der bliver store hurtigt

Anmeld

31. januar 2011

Sof

MaybeBaby skriver:

Mange tak Og tænkte at jeg hellere måtte smide et billede ind, så der var flere billeder af os, der bliver store hurtigt

Ja, det er en god idé 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.