grønbæk skriver:
d. 27 fik vi verdens skønneste pige
fødslen gik fint og hun er sund og rask!
Når hun skal af med afføring græder hun helt utrøsteligt. Afføringen er stadig meget mørk trods mælken er løbet til og hun spiser rimeligt af den (ca. 20 min pr. amning og ammer hver 4. time ca.) kan det være den lidt seje afføring der giver lidt maveonde? Får hun for lidt mælk?
Fortæl om jeres erfaringer! Som nye forældre behøver man at høre om andres erfaringer.
Hej med dig
Tillykke med jeres lille pige.
VI fik også en pige d, 21 og synes også jeg havde lidt problemer med at vide om hun fik mad nok. Der gik nogle dage inden afføringen gradvis blev lysere.. til remulade.. mums 
Det med amning synes jeg er svært, især at vide hvor meget de får at spise.
De kan nemt få ondt i maven hvis de har svært ved at komme af med en bøvs/eller prut og de kan også få mavekneb.
Når jeg giver Liva mad (jeg pumper dog min mælk ud i flasker) Tager jeg hende lige op og bøvser nogle gange inden måltidet er færdigt, så kan hun komme af med lidt af hvert...
Hvis jeres lille pige græder ved afføring ville jeg ringe og spørge din SP. Man kan også ringe ind på fødegangen hvis man er i tvivl om noget, det gjorde jeg, de var så søde til at hjælpe 
Men ja man skal lige lære det hele og det er svært! bare stol på dig selv og at du ved hvad der er bedst for jeres lille pige
Knus Enayia, mor til Liva på 10 dage
Anmeld