Sanne og Nicklas skriver:
Tak.
Nej det er bestemt ikke sjovt, men lige nu tegner denne graviditet sig til at blive lige som da jeg ventede Nicklas og så tager jeg lige 3-4 måneder med hovede i en spand og så begynd at det udline sig lidt så jeg kun kaster op engang i mellem.
Mine smeter kommer af jeg hvade påbegyndende bækkenlæsning sidst og så vender det desværre tilbage tit. så jeg tager det bare helt med ro og må jo klare der jeg kan.
Er jo så heldig at farmor og farfar bor neden under og kan hjælpe lidt til, nu når manden skal til norge at arbejde.
Det er guld værd at have bedseforældre i nærheden 
Indtil videre tegner min graviditet sig ikke til at være som sidst. men kvalmen driller mig lidt. Jeg kan have nogen dage med næsten ingen kvalme, og så pludselig kommer der nogle dage med så kraftig kvalme at jeg næsten må ud og ofre mig. Det går sådan op og ned her.
Jeg har heldigvis heller ikke sådan nogle smerter som dig. Jeg har kun problemer med at ligge på siderne, da mine hofter nemt bliver ømme, og så har jeg af og til lidt smerter på skambenet.
Er der slet ikke noget du kan gøre, for at smerterne bliver mindre? Jeg tænker på fys eller måske nogen øvelser?
Anmeld