Madeleines børneværelse - endelig færdig, sådan da ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

TinaPina

SÅ FINT et værelse Tina! Det har i sgu gjort godt!

Jeg synes SLET ikke der mangler farve på væggene, det er rigtig rigtig fint som det er . Et pigeværelse, men ikke et tøsepigeværelse

De bogstaver er blevet SÅ gode!

Den bliver jeg nok liiiige nødt til at stjæle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

2babygirls

Dot D skriver:

Hi hi,  det gør jeg også Har lavet en lyserød baby og udtænkt kagens udseende, så må vi se om den ender, som i mine tanker

ER sikker på den bliver top lækker

Alle dine kager ser så fine ud

Anmeld

31. januar 2011

Dot D

Tina&Martin skriver:

ER sikker på den bliver top lækker

Alle dine kager ser så fine ud

Tak tak, jeg skal i hvert fald gøre mit bedste

Anmeld

31. januar 2011

2babygirls

TinaPina skriver:

SÅ FINT et værelse Tina! Det har i sgu gjort godt!

Jeg synes SLET ikke der mangler farve på væggene, det er rigtig rigtig fint som det er . Et pigeværelse, men ikke et tøsepigeværelse

De bogstaver er blevet SÅ gode!

Den bliver jeg nok liiiige nødt til at stjæle

Mange taaaaark

Hun er også heeelt vild med at kigge på alle tingene derinde og vrider sig som en glad orm på tæppet for at se alt.

Du må lige bestille panduros katalog, der er maaange gode ideer i.. bl.a. at man kan lave sine egne skrid sikre sokker når de skal kravle og gå

Anmeld

31. januar 2011

lisbethita

Baagøe skriver:

Hvor er der fint. Jeg er vild med "bogreolen" hvor er den fra?

Den vil jeg også have! Har du fået kigget, om "vores" bilka har den?? Jeg vil også have den nemlig. 

Anmeld

31. januar 2011

lisbethita

Tina&Martin skriver:

Ja, mon ikke det næsten var på tide ??? Hun flyttede derind d. 20 januar, og der var det da meeeget færdig.. manglede bare lige lidt billede og dét, og så hendes navn.

Vores guldklump har jo sovet igennem siden hun mosede sig ind i denne verden, og hvor stolte har vi lige lov at være. Dog har der været enkelte dage hvor den er skredet lidt, såsom ved tigerspring og 3 mdr vaccinen  Stakkels mus.

Ellers er hun en stornem pige, der er glad for livet og hygge snakker i lange baner med alt og alle.
Da SP var her for lidt over en uge siden blev hun målt til 61.2cm og 5600g. (fødselsvægt var 3900g og 54cm)

Men jeg er heller ikke en af de store, så mon ikke hun slægter mig lidt på, og indhenter noget babyfedt senere??

Nå nu til lidt billedespam  Og ja, det er lidt tøset  og ville gerne have noget farve på væggene, men det er lejebolig, og vi vil gerne snart købe et hus såååå.....

TAK for de fine billeder. Det giver fin inspiration. Jeg vil allerede på jagt efter bogreolen ;-) Jeg synes det ser rigtigt fint ud ;-) 

Krammer

Anmeld

31. januar 2011

Fru.Mäes <3

IHH, elsker at HAFFELAFFEN og PETER PLYS sidder og våger over hende, når hun ligger og sover

Anmeld

31. januar 2011

Mka

Sikke et hyggeligt værelse

Anmeld

31. januar 2011

2babygirls

lisbethita skriver:

TAK for de fine billeder. Det giver fin inspiration. Jeg vil allerede på jagt efter bogreolen ;-) Jeg synes det ser rigtigt fint ud ;-) 

Krammer

Det var så lidt.. var selv rigtig blank da vi skulle igang, også derfor det trak laaangt ud

(ved ikke om du så jeg skrev at bogreolen var købt i bilka)

Anmeld

31. januar 2011

2babygirls

FrøkenHedegaard skriver:

IHH, elsker at HAFFELAFFEN og PETER PLYS sidder og våger over hende, når hun ligger og sover

Hihi, ja, Hafferlaffen er også blevet suttet meget på når hun har hygget sig derinde.. Men snart er liften jo for lille, så må hun sove i den store tremmeseng med plys og laffen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.