Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mamalicious skriver: pris for hvid skjorte, cowboynederdel, brune buks, brune sko og røde sko................. + str. ???
pris for hvid skjorte, cowboynederdel, brune buks, brune sko og røde sko................. + str. ???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lunae skriver: Hvad siger du til 100 kr inkl - de er aldrig brugt! Jeg har dem også i sorte, brugt to gange! Du kan få begge par for 150 inkl
Hvad siger du til 100 kr inkl - de er aldrig brugt! Jeg har dem også i sorte, brugt to gange! Du kan få begge par for 150 inkl
Jeg vender den lige med mig selv en gang til.. takker..
nattergalen skriver: Jeg vender den lige med mig selv en gang til.. takker..
Du er også velkommen til at byde, enten på begge par eller også kun det hvide
Takker jeg tænkte 50 kr ..
Men også i orden hvis du ikke synes det er nok
nattergalen skriver: Takker jeg tænkte 50 kr .. Men også i orden hvis du ikke synes det er nok
Lunae skriver: 50 for de hvide? Er det plus Porto, for så er det ok! De er splinternye!
50 for de hvide? Er det plus Porto, for så er det ok! De er splinternye!
hvad tror du porto bliver?
nattergalen skriver: hvad tror du porto bliver?
Lunae skriver: Masser af tøj - det meste er L og XL, men enkelte stykker er også mindre Skoene er 38 og 39!BYD!
Masser af tøj - det meste er L og XL, men enkelte stykker er også mindre Skoene er 38 og 39!BYD!
Hvad betyder str 28? L, xl?
Er interesseret i hvid skjorte,sort undertrøje,gul undertrøje,hvide bukser..
Pris?
Shibby skriver: Hvad betyder str 28? L, xl? Er interesseret i hvid skjorte,sort undertrøje,gul undertrøje,hvide bukser.. Pris?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128