er der nogen der ved..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.396 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

mamiolvi

jeg har en søn på 11 og to sønner mere på snart 10, begge fødsler er forgået ved planlagt kjersersnit.. JEg venter nu vores 4.barn kan kun forstille mig det bliver ved kjersersnit, er der ikke også noget med at det skal være kj. snit når man har fået det to gange før, eller er det bare en gammel skrøne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Musen5

Jeg mener at have hørt at hvis man har fået 2 kejsersnit så er der intet valg næste gang.

Noget med at chancerne for at vævet springer op/bliver ødelagt skulle være en del større efter 2 kejsersnit.

Men du må ikke holde mig op på det

/Livsmor 15+0

Anmeld

31. januar 2011

SussieThyssen

mamiolvi skriver:

jeg har en søn på 11 og to sønner mere på snart 10, begge fødsler er forgået ved planlagt kjersersnit.. JEg venter nu vores 4.barn kan kun forstille mig det bliver ved kjersersnit, er der ikke også noget med at det skal være kj. snit når man har fået det to gange før, eller er det bare en gammel skrøne...

Ikke altid...man sætter bare fødslen igang i så god tid, at barnet ikke bliver for stort.
Men det afhænger af lægernes vurdering.
Jeg kender et par stykker, der har født normalt selvom de har fået 2 kejsersnit.

Kærligst
Sussie

Anmeld

31. januar 2011

TbCp

Jeg har selv kun fået et kejsersnit, men min søster har fået 3. Efter 2. kejsersnit fik hun at vide at hun ved flere graviditeter SKULLE have kejsersnit.

Anmeld

31. januar 2011

Mumto3

Ork, nej, der er altså 'masser' af kvinder der har født vaginalt efter 2 kejsersnit. Hvis du søger på VBA2C kommer du ind på en masse amerikanske hjemmesider. VBA2C er en forkortelse for Vagnal Birth After 2 Cecarean (altså vaginal fødsel efter 2 kejsersnit)

Men hvis du ØNSKER kejsersnit, så er jeg ret sikker på at det er nemt for dig at få det.

Held og lykke emd fødslen uanset hvilken vej, barnet kommer ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.