Har jeg ikke ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.714 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

Anonymepige

Jeg synes altid jeg får en stikken i den ene side af underlivet omkring ÆL tidspunktet, og jeg har da også været gravid en enkelt gang før.

Men jeg får aldrig ægløsningsudflåd? Altså den der slim

Jeg tror sammenlagt jeg har haft det 3-4 gange i hele mit liv. Er det normalt at nogle bare ikke har den?

For jeg bliver selvfølgelig lidt urolig. Fx. i dag har jeg haft rigtig slemme ægløsningssmerter(godt nok er det lige 3 dage for tidligt. men det kan måske have rykket sig). Men jeg har ingen ægløsningsudflåd.

Der burde vel stadig være mulighed for graviditet ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

SD21

Anonymepige skriver:

Jeg synes altid jeg får en stikken i den ene side af underlivet omkring ÆL tidspunktet, og jeg har da også været gravid en enkelt gang før.

Jeg tror sammenlagt jeg har haft det 3-4 gange i hele mit liv. Er det normalt at nogle bare ikke har den?

For jeg bliver selvfølgelig lidt urolig. Fx. i dag har jeg haft rigtig slemme ægløsningssmerter(godt nok er det lige 3 dage for tidligt. men det kan måske have rykket sig). Men jeg har ingen ægløsningsudflåd.

Det er langtfra altid jeg har den der typiske æl udflåd ! Altså, det der helt gennemsigtige seje udflåd !

Anmeld

30. januar 2011

Anonymepige

Ååh så du mener ikke nødvendigvis det skal være der?

Jeg tænker også lidt at det måske kan sidde så langt oppe at man ikke selv kan se det?

Jeg har jo været gravid før, og der synes jeg altså ikke at jeg havde det udflåd heller

Så mon ikke jeg skal regne med ÆL smerterne i stedet for?

Anmeld

31. januar 2011

SD21

Anonymepige skriver:

Ååh så du mener ikke nødvendigvis det skal være der?

Jeg tænker også lidt at det måske kan sidde så langt oppe at man ikke selv kan se det?

Jeg har jo været gravid før, og der synes jeg altså ikke at jeg havde det udflåd heller

Så mon ikke jeg skal regne med ÆL smerterne i stedet for?

Jo, det tror jeg Og ellers, så invester i nogle æl teste, hvis du er i tvivl

Anmeld

31. januar 2011

Pige2009

Anonymepige skriver:

Jeg har heller ikke noget slim i den retning og jeg har da fået Laura

Har du prøvet at tage en ÆL-test?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.