Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
loppen82 skriver: Hvor er de lækre...
Hvor er de lækre...
Mange, mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sophieamalia skriver: De er SÅ skønne dine unger Malene!!!!!
De er SÅ skønne dine unger Malene!!!!!
taaaaak
BabyMus skriver: Jaa de er skønne. (: Glæder mig til at se jer på tirsdag Malene. (:
Jaa de er skønne. (:
Glæder mig til at se jer på tirsdag Malene. (:
hehe... glæder mig meget til at vise jer programmet og høre hvad I siger bagefter
BabyMus skriver: Jamen der var nemlig kun billeder af de tre x 2 tvillinger - men det sidste par mangler. Så ved ikke lige hvorfor der ikke er billede af de sidste. Ved heller ikke om det er piger eller drenge. (:
Jamen der var nemlig kun billeder af de tre x 2 tvillinger - men det sidste par mangler. Så ved ikke lige hvorfor der ikke er billede af de sidste. Ved heller ikke om det er piger eller drenge. (:
Det er med vilje at de ikke er der... de kommer kun med i serien lidt senere - så der er jeg sikker på billederne af dem også kommer
Malene84 skriver: hehe... glæder mig meget til at vise jer programmet og høre hvad I siger bagefter
Det kommer da helt sikkert til at blive rigtig godt. Der er jo allerede nogen som har set det på Sputnik, og de synes det så godt ud. (:
Malene84 skriver: Det er med vilje at de ikke er der... de kommer kun med i serien lidt senere - så der er jeg sikker på billederne af dem også kommer
Nååå okay. (:
Ellers helt tilfældigt at jeg lige gik ind på TV2s hjemmeside, og så lå de lige der. (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128