Nogen fra Skive og omegen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

MyLove E

Hej.

Jeg er 27 og bor lidt uden for Skive (Ramsing), sammen med min mand. Vi venter vores første barn her til maj :-)

Jeg er oprindelig fra Århus og har kun boet her i 2år, så jeg kender ikke rigtig nogen.

Håber at høre fra nogen? :-)

Knus Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Fru'Rugaard

Hej jeg bor 10 min. kørsel fra Ramsing
Dejligt at se nogen fra skive og omegn
Jeg hedder Rikke er 20 år, er forlovet med Patrick på 24 år- vi har vores egen lille Maja på 10 mdr Og alle vores kæledyr.
Har i købt hus heroppe?

Anmeld

16. februar 2011

stjernen

Hejsa.Jeg kommer ca 15 km fra skive af. Jeg har godt nok ikke nogen børn endnu men håber på at vi kan komme igang med behadlinger sidst på året. Jeg bor sammen med min mand på 34 er selv 28. Jeg håber at høre mere fra dig/jer

Anmeld

16. februar 2011

Christopher&Andreas

Tauf skriver:

Hej.

Jeg er 27 og bor lidt uden for Skive (Ramsing), sammen med min mand. Vi venter vores første barn her til maj :-)

Jeg er oprindelig fra Århus og har kun boet her i 2år, så jeg kender ikke rigtig nogen.

Håber at høre fra nogen? :-)

Knus Tanja

hej hej... jeg er fra nykøbing på mors ligger ikke så langt fra dig...

Anmeld

16. februar 2011

MyLove E

Hej Nej det er det jo ikke :-) Min mand arbejder på mors :-)

Det var et ret dum tidspunkt jeg skrev på om der var nogen for jeg har ikke haft noget energi, så jeg har ikke kunne overskue at finde ud af at lave et møde, men jeg vil gerne kan bare ikke overskue det. Knus Tanja

Anmeld

12. marts 2011

tobogsylsmor27

jeg er fra nykøbing mors

Anmeld

14. marts 2011

Jesuisunefemme

Hej

Jeg er 24 og venter mit første barn til september. Vi bor i skive, men flytter til Balling om en måned.

Jeg er meget kreativt anlagt og synes det måske kunne være en god anledning til at mødes ?! Hvis der findes andre kreative sjæle..?!

Men ellers kunne det bare generelt være dejligt at mødes med andre kvinder der har/venter barn. Da antallet af veninder omkring mig, der er i samme situation som jeg, ikke er stort.

-Sheila

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.