Hjæælp please.... Er lost...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

Anonym trådstarter

Mit mens skulle være i fuld gang nu med mens smerter og det hele...
I stedet er der kun meeeeeget lidt blod (næsten ingen) og har næsten ikke været noget, det der har været har ikke været frisk blod men sådan noget brunligt udflåds agtigt noget.... (Undskyld det er lidt klamt og detaljeret)
Plejer at have mens smerter til at starte med, men der kom intet...
Ved ikke hvad jeg skal gøre.... Nogen som kan hjælpe? Please!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

louisevl

Har du prøvet at tage en test? Der er nogle der godt kan bløde lidt i starten af en graviditet...Men jeg ville starte med at tage en test, så man kunne få lidt klarhed på den måde....Men ens krop kan også godt begynde at te sig lidt anerledes når man prøver at blive gravid, fordi man simpelthen tænker så meget over det...Både bevidst og ubevidst....Men krydser da fingre for dig

Anmeld

30. januar 2011

mizz-lillemor06

Anonym skriver:

I stedet er der kun meeeeeget lidt blod (næsten ingen) og har næsten ikke været noget, det der har været har ikke været frisk blod men sådan noget brunligt udflåds agtigt noget.... (Undskyld det er lidt klamt og detaljeret)

der er nogen som godt kan lidt brunligt/ meget lidt blod i starten der hvor man egenligt skulle have haft sin mens. men prøv at teste så får du svar på om du kunne være gravid.

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

louisevl skriver:

Har du prøvet at tage en test? Der er nogle der godt kan bløde lidt i starten af en graviditet...Men jeg ville starte med at tage en test, så man kunne få lidt klarhed på den måde....Men ens krop kan også godt begynde at te sig lidt anerledes når man prøver at blive gravid, fordi man simpelthen tænker så meget over det...Både bevidst og ubevidst....Men krydser da fingre for dig

Nej det har jeg godt nok ikke, men det kan da godt være at jeg skulle gøre det Tak for dit svar

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

mizz-lillemor06 skriver:

der er nogen som godt kan lidt brunligt/ meget lidt blod i starten der hvor man egenligt skulle have haft sin mens. men prøv at teste så får du svar på om du kunne være gravid.

Okay, ja det må jeg lige prøve at gøre så, men skal vel helst være med morgenurin?

Anmeld

31. januar 2011

Nalle

Anonym skriver:

Okay, ja det må jeg lige prøve at gøre så, men skal vel helst være med morgenurin?

Det behøver det ikke.

Jeg testede dagen efter jeg skulle have haft min mens begge gange om eftermiddagen, de var bragende postive begge to

Anmeld

31. januar 2011

DM88

Anonym skriver:

Total samme situation jeg står i... Syntes min krop opfører sig meget mærkeligt..

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

Det behøver det ikke.

Jeg testede dagen efter jeg skulle have haft min mens begge gange om eftermiddagen, de var bragende postive begge to

Okay, jamen så kan det være jeg bare skal få det gjort

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

DeniseM skriver:

Total samme situation jeg står i... Syntes min krop opfører sig meget mærkeligt..

Hehe rart nok at jeg ikke er den eneste et eller andet sted, men bare træls når jeg ikke ved hvorfor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.