Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Måske dumt spørgsmål, men hvornår tester man ? Dette er min første måned uden p-piller, så ved godt at cyklus nok ikke er helt stabil. Men syntes aligevel det er lidt svært, hvornår man så skal teste.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
metski83 skriver: Måske dumt spørgsmål, men hvornår tester man ? Dette er min første måned uden p-piller, så ved godt at cyklus nok ikke er helt stabil. Men syntes aligevel det er lidt svært, hvornår man så skal teste.
Man siger at 14 dage efter ægløsning kommer mens, så hvis du har styr på hvornår din ægløsning er, så kan du teste 14 dage efter det
victoria2008 skriver: Man siger at 14 dage efter ægløsning kommer mens, så hvis du har styr på hvornår din ægløsning er, så kan du teste 14 dage efter det
Okay tak for det. Jeg tror så jeg har haft det her i weekenden. Dvs. at får jeg så ikke mens. om to weekender, så er det tid til at teste ?
metski83 skriver: Okay tak for det. Jeg tror så jeg har haft det her i weekenden. Dvs. at får jeg så ikke mens. om to weekender, så er det tid til at teste ?
Ja, altså hvis du har været sammen med manden max 2 dage før ægløsning og så indtil 2 dage efter ægløsning, så skulle der være en mulighed for graviditet
victoria2008 skriver: Ja, altså hvis du har været sammen med manden max 2 dage før ægløsning og så indtil 2 dage efter ægløsning, så skulle der være en mulighed for graviditet
Spændende Nu er det kun blevet til en gang sammen med manden, men håber det lige var den gang der skulle til.
metski83 skriver: Spændende Nu er det kun blevet til en gang sammen med manden, men håber det lige var den gang der skulle til.
Det må man jo så krydse fingre for.... Men jeg har hørt om mange som lige skal igennem nogle cyklusser efter p-pille stop, før det virker
Ja det har jeg også hørt, kroppen skal lige blive "normal" igen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128