Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Første mavebillede nogensinde. Syns stadig maven er lidt kvabset i det, men den har dog aldrig stukket så langt ud før. Hi hi. Den er stadig "flad" ved navlen, så jeg glæder mig til den runder lidt mere og blir' hård
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Thereseh skriver: Første mavebillede nogensinde. Syns stadig maven er lidt kvabset i det, men den har dog aldrig stukket så langt ud før. Hi hi. Den er stadig "flad" ved navlen, så jeg glæder mig til den runder lidt mere og blir' hård
ja ja ja du er på rette vej Tillykke med det og hvor ser du glad ud
Den er da fiiiin! Og den begynder at bule lidt! Det skal nok komme. Bare vent, lige pludselig kan du slet ikke følge med
Kitty, 19+5 - 2 dage bag dig
Astasmor skriver: det er da en fin mave..
det er da en fin mave..
Tak
Multebær skriver: ja ja ja du er på rette vej Tillykke med det og hvor ser du glad ud
Hi hi, jo, man kan ikke lade være med at være glad i låget over at være nået halvejs. Nu er der ikke længe til
kitty skriver: Den er da fiiiin! Og den begynder at bule lidt! Det skal nok komme. Bare vent, lige pludselig kan du slet ikke følge med Kitty, 19+5 - 2 dage bag dig
Uh, det glæder jeg mig til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128