Blyp 6+5 og Julie med... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Mira0911

Baagøe skriver:

Hvor vildt, at det allerede er så tydeligt

Synes også det er ret vildt... Flere siger om jeg ikke skal sendes til før scanning via lægen, for at finde ud af om der er 2 eller om jeg er længere henne... Hvis jeg er længere henne er det kun et par dage, som alligevel vil blive ændret til NF scanningen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Pige2009

MoarJ skriver:

Synes også det er ret vildt... Flere siger om jeg ikke skal sendes til før scanning via lægen, for at finde ud af om der er 2 eller om jeg er længere henne... Hvis jeg er længere henne er det kun et par dage, som alligevel vil blive ændret til NF scanningen... 

Nogle er bare større end andre og som du selv skriver, bliver du jo alligevel rykket til NF-scanningen, såfremt der er uoverensstemmelser

Anmeld

30. januar 2011

Mira0911

Baagøe skriver:

Nogle er bare større end andre og som du selv skriver, bliver du jo alligevel rykket til NF-scanningen, såfremt der er uoverensstemmelser

Præcis... 

Anmeld

30. januar 2011

Pige2009

MoarJ skriver:

Præcis... 

Hi hi

Anmeld

30. januar 2011

TTM

Super godt billede!

Anmeld

30. januar 2011

Mira0911

TykkeTrunteMor skriver:

Super godt billede!

Tak skal du have.... 

Anmeld

30. januar 2011

Carina1977

MoarJ skriver:

Lige et billede... Julie vil absolut med på billedet, og helst gerne hænge på mor og kravle op, hvis hun havde fået lov... 

Det går stærkt... 

Uha...jeg er godt nok spændt på når du skal scannes......gad vide om der er en ekstra derinde

Nu er du jo også meget tynd, og så ser man det meget tydligere, så det kan jo også være derfor. men jeg synes alligevel det er tidligt du har så stor en mave

Anmeld

30. januar 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Uha...jeg er godt nok spændt på når du skal scannes......gad vide om der er en ekstra derinde

Nu er du jo også meget tynd, og så ser man det meget tydligere, så det kan jo også være derfor. men jeg synes alligevel det er tidligt du har så stor en mave

Det er virkelig spændende... Helt vildt.. 

Ja det er tidligt man kan se mave på mig... 

Anmeld

30. januar 2011

Laulund87

30. januar 2011

Mira0911

Laulund87 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.