kan i hjælpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

twinny

Hey dejlige søndags tøser....

Jeg har haft min sidste mens start d 31. dec og ægløsning d. 20 jan. Min cyklus er 28 dage regelmæssig.  Så jeg skulle have haft  mens d. 27 jan.... Ingen imens eller tegn på mens...

Men jeg tester negativ? hva sker der?  Jeg er spændt i maven og mærkeligt i mine æggestokke...  men ikk mens...

skal jeg gå til lægen eller hvornår skal jeg så teste????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Sitrani

Baby-støv skriver:

Hey dejlige søndags tøser....

Jeg har haft min sidste mens start d 31. dec og ægløsning d. 20 jan. Min cyklus er 28 dage regelmæssig.  Så jeg skulle have haft  mens d. 27 jan.... Ingen imens eller tegn på mens...

Men jeg tester negativ? hva sker der?  Jeg er spændt i maven og mærkeligt i mine æggestokke...  men ikk mens...

skal jeg gå til lægen eller hvornår skal jeg så teste????

Hej med dig

Nu er det jo kun d. 30 januar i dag... Så hvis du er gravid og tester negativ, så har du nok bare ikke dannet nok af det hormon, som en graviditet udløser, og som testen registrere... Jeg ville vente og så teste igen om nogle dage, hvis din mens stadig ikke dukker op... 

Jeg testede positiv d. 28. oktober, og havde sidste mens start d. 25. september... Så har du måske lidt at sammenligne med...

Håber der er en lille spire inde i din mave!

Hilsen Sille, 18+1

Anmeld

30. januar 2011

Carina1977

Vent nogle dage og så prøv at teste igen. der er nogen, hvor der lige går noget ekstra tid, inden de kan teste positivt

jeg krydser for dig

Anmeld

30. januar 2011

twinny

STN skriver:

Hej med dig

Nu er det jo kun d. 30 januar i dag... Så hvis du er gravid og tester negativ, så har du nok bare ikke dannet nok af det hormon, som en graviditet udløser, og som testen registrere... Jeg ville vente og så teste igen om nogle dage, hvis din mens stadig ikke dukker op... 

Jeg testede positiv d. 28. oktober, og havde sidste mens start d. 25. september... Så har du måske lidt at sammenligne med...

Håber der er en lille spire inde i din mave!

Hilsen Sille, 18+1

okay..... Jeg har nemlig meget regelmæssig mens, så den skull have været der 27..  det er irriterende at gå og være uvidende om det...  Men det var også sent jeg ÆL... Jeg venter....  Men jeg har ikk tålmodighed til det....

tak for det....

Anmeld

30. januar 2011

twinny

Carina1977 skriver:

Vent nogle dage og så prøv at teste igen. der er nogen, hvor der lige går noget ekstra tid, inden de kan teste positivt

jeg krydser for dig

Jaa, det må jeg hellere....  Men det er det med tålmodighed...  det har jeg vidst ikk mest a og slet ikk når jeg skulle have haft mens i torsdags...

tak for det...

Anmeld

30. januar 2011

Sitrani

Baby-støv skriver:

okay..... Jeg har nemlig meget regelmæssig mens, så den skull have været der 27..  det er irriterende at gå og være uvidende om det...  Men det var også sent jeg ÆL... Jeg venter....  Men jeg har ikk tålmodighed til det....

tak for det....

Ja, det kommer jo an på hvornår du har haft ÆL og ægget er blevet befrugtet..... Der går vidst et par uger fra ægget er befrugtet til man kan se en positiv test....  held og lykke og en masse babystøv herfra (puuuuust)

Anmeld

30. januar 2011

twinny

STN skriver:

Ja, det kommer jo an på hvornår du har haft ÆL og ægget er blevet befrugtet..... Der går vidst et par uger fra ægget er befrugtet til man kan se en positiv test....  held og lykke og en masse babystøv herfra (puuuuust)

hehe... mange tak.... Jeg håber den er der....

Anmeld

30. januar 2011

Carina1977

Baby-støv skriver:

Jaa, det må jeg hellere....  Men det er det med tålmodighed...  det har jeg vidst ikk mest a og slet ikk når jeg skulle have haft mens i torsdags...

tak for det...

Ha jeg tror det er de færreste herinde der er tålmodige, når det gælder sådan noget

Men du kan jo prøve at se om du kan vente et par dage med at teste igen

Anmeld

31. januar 2011

smlmea

Der vil altid være et sted mellem 9 og 18 dage fra ÆL til mens,så da du har haft ÆL sent i din cyklus,vil din nuværende cyklus ikke være som den plejer,den vil blive længere,så som udgangspunkt skal du lægge 14 dage til den dag du havde ÆL,også har du din test dag,eller forventede mens  dag.

Nogle kvinder kan teste positiv så tidligt som 10 dage efter ÆL,men man anbefaler jo at vente 14 dage.

Anmeld

31. januar 2011

nahoje

Jeg ville nok vente en uge fra forventet mens, til at gå til lægen, hvis den stadig ikke er kommet, og du ikke kan teste positiv. Så kan lægen vist tage en blodprøve og på den måde undersøge om du er gravid. Jeg krydser fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.