Føler mig skruk for tiden!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.773 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. september 2008

lonemus

Ja, jeg er sgu ikke sikker på, at jeg er færdig med at føde de børn jeg skal have!!
Jeg har 2 børn på henholdsvis 1 år og 2 år, og jeg har altid sagt, at jeg ikke skulle have flere børn. Men her de sidste par dage er jeg faktisk begyndt at tænke på en nr 3...........måske 4.....!!

Jeg syntes bare den alder ungerne har lige nu er så dejlig, at jeg gerne vil opleve det igen...kender I det??

Lone - som måske ikke er helt færdig med at føde børn!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2008

Honningblomst

Ja da...:) det kender jeg da godt og jeg ved at jeg skal have flere børn engang. De tre jeg har er slet ikke nok...så når jeg finder en mand en dag, så slipper han ikke..:P
Knus Eva.

Anmeld

22. september 2008

twinboys

Jeg kunne sige det samme, men manden min vil ikke have flere...:-o

Han er super glad for børn og er en kanon far... Men han vil give drengene alt det han kan og ja kan give mere til 2 end til 5...(L)

Ja ja jeg er da også tilfreds, men en lille pus ville da være skønt...

Majbritt(H)

Anmeld

22. september 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Han er super glad for børn og er en kanon far... Men han vil give drengene alt det han kan og ja kan give mere til 2 end til 5...(L)

Majbritt(H)

Det er altså noget pjat....at man kan give mere til to end flere...måske økonomisk, men så var et barn måske bedst.
Min x sagde det samme, indtil vi fik nummer tre, nu taler han om at han gerne ville have haft et par stykker til.
Børnene bliver jo hele tiden ældre og har mindre og mindre brug for os forældre...så det argumnet, det holder ikke...så bare igang..(L)

Anmeld

22. september 2008

twinboys

Eva skriver:

twinboys skriver:

Majbritt(H)

Det er altså noget pjat....at man kan give mere til to end flere...måske økonomisk, men så var et barn måske bedst.
Min x sagde det samme, indtil vi fik nummer tre, nu taler han om at han gerne ville have haft et par stykker til.
Børnene bliver jo hele tiden ældre og har mindre og mindre brug for os forældre...så det argumnet, det holder ikke...så bare igang..(L)

Vil du have hans nr. så kan du måske få overtalt ham... Thi hi... Det har også noget med økonomi og det hele at gøre... Jeg har sagt jamen vi lever kun en gang...

Majbritt(H)

Anmeld

22. september 2008

moniquesmor

kæresten ringe hjem fra skolen idag og sagde af han var klar til af få nummer 2.. jeg stod med et glas vand i hånden og var ved af tabe det..

så nu skal vi bare have gang i noget sex hehe(L)

Anmeld

22. september 2008

lonemus

Åh, hvor er det rart jeg ikke er den eneste....var lige ved at blive bange for jeg var ved at blive skør!!!!

Børn er det mest vidunderlige i hele verden.....jeg kan slet ikke få nok af dem :)

Lone - hvis mand gerne vil have 1-2 mere, når han er blevet rask :)

Anmeld

22. september 2008

Lullaby

Yazmin er 4 mdr og pt er der ikke tanker om endnu en baby men det er simpelthen fordi jeg ikke ville kunne overskue det. Men jeg vil rigtig gerne have 4. Min mand er med på 3 og hvis nummer 3 er endnu en pige s er han 100% med på en til. Men hvis den næste er en dreng så er det kun måske. Jeg håber på endnu en pige :D

Anmeld

22. september 2008

maibritt87

jeg vil også gerne have en mere... meget gerne hehe.. vil kæresten heldigvis også. :) vil gerne have have 3... Har en i forvejen :)

Anmeld

22. september 2008

Miamaja

jeg tror også at mange mænd ikke vil have flere for de oplever at der er mindre tid til dem ..alstå mændene selv... at det hele drejer sig om børn -det har jeg ihvertfald hørt fra et par stk mænd;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.