18+1 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.012 visninger
18 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

Sitrani

Er 18+1 i dag og så stolt over min gravide mave.... 

Dette er mit allerførste mavebillede herinde på Baby.dk 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

DM88

Sikke en smuk fin babyhule du har dig der!

Stort tillykke med graviditeten!

Anmeld

30. januar 2011

B&J

sikke en fin baby hule du er ved af få den sidder super flot på dig

Anmeld

30. januar 2011

B&J

Anmeld

30. januar 2011

Sitrani

DeniseM skriver:

Sikke en smuk fin babyhule du har dig der!

Stort tillykke med graviditeten!

Tak - er også selv ret glad for den 

Hvis mine bryster så bare kunne være i mine bh'er, så ville det være rart.. Haha.. De er også vokset en del siden jeg blev gravid 

Anmeld

30. januar 2011

DM88

STN skriver:

Tak - er også selv ret glad for den 

Hvis mine bryster så bare kunne være i mine bh'er, så ville det være rart.. Haha.. De er også vokset en del siden jeg blev gravid 

Åhh, det frygter jeg også hvis jer er/bliver gravid. De er en tand store nok i forvejen, og hvis jeg tager to kg på så vælter de ud over det hele.. Så tør jeg ikke tænke på hvordan jeg kommer til at se ud...

Men jeg vil lige tilføje, du ser meget smuk gravid ud Bryster og det hele..

Anmeld

30. januar 2011

Sitrani

DeniseM skriver:

Åhh, det frygter jeg også hvis jer er/bliver gravid. De er en tand store nok i forvejen, og hvis jeg tager to kg på så vælter de ud over det hele.. Så tør jeg ikke tænke på hvordan jeg kommer til at se ud...

Men jeg vil lige tilføje, du ser meget smuk gravid ud Bryster og det hele..

Åååårrh, det varmer 

Og ja, brysterne bliver større - det kan nok ikke undgås! Desværre.. Når vi jo nu har store bryster i forvejen.. Det er jo lidt upraktisk - og gider ikke bruge penge på nye BH'er, for hvem ved hvad størrelse man bruger efter fødsel, amning osv. De koster jo det hvide ud af øjnene i forvejen, når man er oppe i den størrelse jeg i hvert fald bruger!  Hehe..

Anmeld

30. januar 2011

Sitrani

B&J skriver:

Årh, tak  Det var pænt sagt....

Anmeld

30. januar 2011

DM88

STN skriver:

Åååårrh, det varmer 

Og ja, brysterne bliver større - det kan nok ikke undgås! Desværre.. Når vi jo nu har store bryster i forvejen.. Det er jo lidt upraktisk - og gider ikke bruge penge på nye BH'er, for hvem ved hvad størrelse man bruger efter fødsel, amning osv. De koster jo det hvide ud af øjnene i forvejen, når man er oppe i den størrelse jeg i hvert fald bruger!  Hehe..

Kender problemstilling...

Syntes også det er mega surt jeg altid skal gå i sådan nogle mormor-agtig BH'er som koster kassen, når andre piger kan gå med fine blonder i alle tænkelige farver til ingen penge...

Anmeld

30. januar 2011

Sitrani

DeniseM skriver:

Kender problemstilling...

Syntes også det er mega surt jeg altid skal gå i sådan nogle mormor-agtig BH'er som koster kassen, når andre piger kan gå med fine blonder i alle tænkelige farver til ingen penge...

Lige præcis.... Livet er uretfærdigt!  (Selvom nogen måske ville synes vi skulle være glade for det vi har )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.