Igangsættelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

Mka

Hvornår bliver man egentlig sat igang i dag?

Man må jo gå de 14 dage over. men er det den sidst uge man bliver sat igang i eller først på 14 dagen? (Er det noget med at man har fundet ud af at det faktisk ikk er så sundt at gå over)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

annekarina

Hej...

Jeg bliver sat igang 14 dage til 3 uger før termin, men det er fordi jeg har sukkersyge...

karina.

Anmeld

30. januar 2011

Multebær

tror det er lidt forskelligt fra hospital til hospital og JM til JM men altså jeg fik at vide at det ville blive efter 14 dage. Jeg spurgte om de begyndte at rette sig efter de nye forskningsresultater som siger man gerne skulle sætte igang efter når man er gået en uge over. De nye retningelinjer er ikke indført endnu og de bliver det måske heller ikke - det vides ikke endnu. Nå men man skal bestille tid til CTG på sin terminsdag og CTG'en ligger så på 41+3 eller første hverdag derefter. Det er ved den lejlighed de beslutter hvornår man skal sættes igang

Håber det gav dig svar

Kh 

Anmeld

30. januar 2011

Mka

annekarina skriver:

Hej...

Jeg bliver sat igang 14 dage til 3 uger før termin, men det er fordi jeg har sukkersyge...

karina.

Okay ja der er selvfølgelig mange grunde til at bliver sat igang før tid.  Men jeg tænker mere dem der går over tid.

Anmeld

30. januar 2011

Mka

Multebær skriver:

tror det er lidt forskelligt fra hospital til hospital og JM til JM men altså jeg fik at vide at det ville blive efter 14 dage. Jeg spurgte om de begyndte at rette sig efter de nye forskningsresultater som siger man gerne skulle sætte igang efter når man er gået en uge over. De nye retningelinjer er ikke indført endnu og de bliver det måske heller ikke - det vides ikke endnu. Nå men man skal bestille tid til CTG på sin terminsdag og CTG'en ligger så på 41+3 eller første hverdag derefter. Det er ved den lejlighed de beslutter hvornår man skal sættes igang

Håber det gav dig svar

Kh 

Mange tak for svar det var lige det jeg søgte. Synes også 14 dage er lidt længe, for der kan vel hurtig gå et par ekstra dage. Skal først til JM om 14 dage når jeg er 40+1 så måtte lige vide svar inden

Uhhh så har du en uge endnu at løbe på. Du må ud og løbe på trapper  

Anmeld

30. januar 2011

Multebær

Mka skriver:

Mange tak for svar det var lige det jeg søgte. Synes også 14 dage er lidt længe, for der kan vel hurtig gå et par ekstra dage. Skal først til JM om 14 dage når jeg er 40+1 så måtte lige vide svar inden

Uhhh så har du en uge endnu at løbe på. Du må ud og løbe på trapper  

I know - ventetiden er bare så anstrengende....er selv ved at gå til i utålmodighed. Skal til CTG den 7 feb og det føles som lysår herfra

Anmeld

30. januar 2011

Mka

Multebær skriver:

I know - ventetiden er bare så anstrengende....er selv ved at gå til i utålmodighed. Skal til CTG den 7 feb og det føles som lysår herfra

Smil det kan jeg godt forstå du synes Ve- støv til dig.. Jeg kan jo slet ikke tillade mig at være utålmodig endnu

Anmeld

30. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg hørte den anden dag, at man var begyndt, at sætte kvinder i gang når de var +7, men jeg kan ikke huske, hvor jeg hørte det

Anmeld

30. januar 2011

Mka

MoarHvidovre skriver:

Jeg hørte den anden dag, at man var begyndt, at sætte kvinder i gang når de var +7, men jeg kan ikke huske, hvor jeg hørte det

Det kunne være dejligt hvis det var rigtigt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.