betterøv 40+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.147 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

Missi

Ja så gik jeg alligevel over tid... hvor er det virkelig fustrene
Jeg har haft tegn på at der noget i gære, on an off siden fredag aften, men når jeg så har sovet ja så er de gået væk igen

Idag søndag, ja maven er meget tung syntes jeg, og har lidt ondt i min len, og trykken i maven - men vil ikke håbe for meget haha

håber virkelig det er sidste mavebillede

Send lige en masse ve-støv piger, vil så godt have min bette dreng ud nu

kram

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Multebær

Missi skriver:

Ja så gik jeg alligevel over tid... hvor er det virkelig fustrene
Jeg har haft tegn på at der noget i gære, on an off siden fredag aften, men når jeg så har sovet ja så er de gået væk igen

Idag søndag, ja maven er meget tung syntes jeg, og har lidt ondt i min len, og trykken i maven - men vil ikke håbe for meget haha

håber virkelig det er sidste mavebillede

Send lige en masse ve-støv piger, vil så godt have min bette dreng ud nu

kram

Hej Missi ja jeg er jo i samme situation som dig. Jeg har ikke fulgt med i dine egne billeder men synes godt nok din mave 'hænger' flot. For mig ser det ud som om der er en der gerne vil ud  min mave er ikke faldet ned endnu så jeg har nok lidt længere at gå til den store finale 

Jeg sender dig noget  vestøv men husk det skal tilbage (du havde trods alt termin en dag før mig :-) )

Anmeld

30. januar 2011

Multebær

Missi har lige været inde og tjekke dine billeder. Ham den skønne du venter på er helt sikkert på vej den rigtige vej. Maven sidder helt anderledes tungt end på de andre billeder.

I øvrigt har du en super flot mave og har da vist ikke tagte på andet en lige på mavsen. Flot

Pøj pøj

Anmeld

30. januar 2011

2babygirls

Multebær skriver:

Hej Missi ja jeg er jo i samme situation som dig. Jeg har ikke fulgt med i dine egne billeder men synes godt nok din mave 'hænger' flot. For mig ser det ud som om der er en der gerne vil ud  min mave er ikke faldet ned endnu så jeg har nok lidt længere at gå til den store finale 

Jeg sender dig noget  vestøv men husk det skal tilbage (du havde trods alt termin en dag før mig :-) )

Søde Multebær. så behøver din mave ikke falde ned for at vise at du nok snart føder.. Min struttede på det højeste, og sad hvor den altid havde siddet, lige midt på. aldrig mast op under brysterne og den faldt heller ikke ned

Såååå du kan være heldig.

Hilsen Tina, fødte 40+5

Anmeld

30. januar 2011

Missi

Vi skal da se et billede af maven

Og den behøver ikke falde ned som tina siger

Havde en meget aktiv dreng i mave i går aftes, og for faktik det er det der gjord maven er sunket lidt
Jeg har taget omkring 10 kg på alt i alt, så nej det er baby og vand i kroppen - og det er jeg endelig glad for

Anmeld

30. januar 2011

Multebær

Tina&Martin skriver:

Søde Multebær. så behøver din mave ikke falde ned for at vise at du nok snart føder.. Min struttede på det højeste, og sad hvor den altid havde siddet, lige midt på. aldrig mast op under brysterne og den faldt heller ikke ned

Såååå du kan være heldig.

Hilsen Tina, fødte 40+5

Ih det er jeg altså glad for at høre!!! igår så jeg nemlig min bonusmorsdatter mors billeder fra dagen før hun fødte. Hun sagde at hendes mave bevægede sig meget ned det sidste døgn. Derfor tænkte jeg at jeg nok har en stykke igen da min mave er meget høj og nærmest har et fladt plateau omkring maven. 

tak for opmuntringen. Håber at både Missi og jeg får poppet de babydrenge ud meget snart 

Anmeld

30. januar 2011

birthee

Sender en masse vestøv til dig!!! Puuuust  

Anmeld

30. januar 2011

2babygirls

Multebær skriver:

Ih det er jeg altså glad for at høre!!! igår så jeg nemlig min bonusmorsdatter mors billeder fra dagen før hun fødte. Hun sagde at hendes mave bevægede sig meget ned det sidste døgn. Derfor tænkte jeg at jeg nok har en stykke igen da min mave er meget høj og nærmest har et fladt plateau omkring maven. 

tak for opmuntringen. Håber at både Missi og jeg får poppet de babydrenge ud meget snart 

Sender en masse ve-støv til jer begge

Anmeld

30. januar 2011

BechHannibal

Sender lige en masse ve-støv

Anmeld

30. januar 2011

Mka

Jeg sender dig en masse ve-støv.

Synes også det ligner at maven sidder langt nede, så der går forhåbentlig ikke så lang tid..hep hep kom så ud lille ven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.