Marco2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

Diana...

Sover din lille pige stadig meget? 

Nu er Nadia jo snart 3 uger og hun sover altså stadig lige meget og synes absolut ikke hun spiser nok, nu begynder jeg og blive lidt nervøs? 

Hvordan er det hos dig er hun lidt mere vågen nu? Hmm mon det fordi de er lidt tidligt fødte? Jeg havde jo termin i torsdags og samlignet hende lidt der med Lucas for Lucas var meget mere vågen men ok han er også født 13 dage over så mon jeg først kan samligne lidt der. 

Ihh tror jeg bliver nød til at ringe til SP i morgen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Marco2

Hej Diana.

Jo, hun sover stadig rigtig meget. Men SP sagde at det var meget normalt når hun var født næsten 3 uger før tid og at vi sikkert ville mærke en ændring omkring terminen. Hun er nok ca. vågen en time til halvanden om morgenen. Så har hun også lige en periode om eftermiddagen og så en time om aftenen. Ellers sover hun … Det virker ikke engang som om hun er rigtig vågen når hun spiser. Men Nadia har jo våde bleer og afføring ofte, ikke? Så tror jeg altså ikke du skal være bekymret. Hun er jo også kommet før tid …

AG

Anmeld

30. januar 2011

Marco2

PS bruger hun sut?

Hvis hun gør er det måske en idé at tage den fra hende hvis du er bange for t hun soiser for lidt. Så hun tager babsen frem for sutten …

Anmeld

2. februar 2011

Diana...

Marco2 skriver:

Hej Diana.

Jo, hun sover stadig rigtig meget. Men SP sagde at det var meget normalt når hun var født næsten 3 uger før tid og at vi sikkert ville mærke en ændring omkring terminen. Hun er nok ca. vågen en time til halvanden om morgenen. Så har hun også lige en periode om eftermiddagen og så en time om aftenen. Ellers sover hun … Det virker ikke engang som om hun er rigtig vågen når hun spiser. Men Nadia har jo våde bleer og afføring ofte, ikke? Så tror jeg altså ikke du skal være bekymret. Hun er jo også kommet før tid …

AG

Ja jeg tænkte nok at det havde noget med de var små 3 uger for tidligt at gøre. Men så meget var Nadia slet ikke vågen men det vidste sig så også at hun ikke har fået nok mad øv øv. Så det kæmper vi for nu. 

Nej hun bruger ikke sut eller jo lidt hun kan ikke rigtig finde ud af det men man kan lige få hende til at holde den en gang i mellem men det er ikke hver dag så det er nok mere nej end ja hun har fx ikke brugt sutten i 2 dage nu.

Tak for dit svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.