33+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

AnneBJ

What... Det er jo helt vildt - 50 dage til termin! Dét har jeg altså enormt svært ved at fatte...

Selvom jeg godt kan mærke utålmodigheden, hver gang en af Jeres dejlige babyer kigger ud Glæææder mig til det bliver min tur, men glæder mig også lige til at få lov at holde lidt "alene"-barsel først

Jeg har 7 undervisningsdage tilbage og alt går stille og roligt her. Jeg mangler stadig at sy en sengerand, men nu har jeg materialerne hjemme og regner med at gå igang i løbet af næste uge. D. 18/2 har jeg en vaskeaftale med min mor (læs: hun bager/laver mad til vores fryser, mens jeg voldmisbruger deres vaskemaskine og tørretumbler) og derefter er ALT parat til den lille fyrs ankomst.

Der går efterhånden 8 dage mellem mine kiropraktorbesøg (mod 2-3 dage i starten, for ca. 10 uger siden), blodtrykket er flot, humøret fint og jeg nyder faktisk NÆSTEN at være gravid I hvert fald har jeg ikke noget imod det - det er dejligt at han sparker! Mine hænder er lidt tykkere end sædvanligt pga. væske, jeg sveder forfærdeligt om natten, den lille fyr er ved at sætte sig fast i bækkenet - det er ikke altid smertefrit - og jeg er træt, træt, træt igen!

MEN! Ingen af de ting kan vælte mig lige nu! Han er færdig om 4 (!!) uger, og om max 8 er han her! Det er slet ikke til at fatte. Glæder mig SÅ meget til at møde ham!

Jah, jeg ville vist ikke rigtig noget, andet end at lave et indlæg som er lidt positivt - jeg har vist oprettet min andel af brokindlæg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

CA

Dejligt!!  Jeg tænkte lige i dag på, hvordan du gik og havde det.

Skøn date du har med din mor der!! Smart 

Glad for at læse en positiv opdatering fra dig inden jeg laver hovedspring ind i sengen fordi jeg simpelthen bare er så træt!!

Godnat

Anmeld

30. januar 2011

Multebær

Hvor er det dejligt at høre! kan godt forstå du glæder dig til barsel - det bliver da så skønt at få tid til at få det sidste på plads. Så er det samtidig dejligt at mærke at der ligsom er forår i luften så man rigtig kan komme ud og trille med vognen når baby kommer. 

Dejligt indlæg at vågne op til

Anmeld

30. januar 2011

Sofia

Dejligt indlæg Jeg har det på samme måde - vi nærmer os!! Og sikke en god ide med at vaske tøj hos mutti, den tror jeg da lige jeg kopierer så jeg ikke skal rende op og ned af kælderrtappen så mange gange (vi har kun vaskemaskine i kælderen og bor på 3. sal) Det er også min mening at få fyldt fryseren!!

Det er en skøn følelse at være "næsten" klar. Jeg skal hente en brugt barnevogn i morgen, som skal stå på altanen. Og så har de ringet fra Ønskebørn at vores fine emmaljunga er kommet hjem, så den skal jeg også ud efter. Hvordan er det nu med dig, har du vogn osv. hjemme, eller er du på overtros-vognen?

Rigtig dejligt med dit positive indlæg det fik mig lige igang her til morgen.

Knus

Anmeld

30. januar 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Dejligt indlæg Jeg har det på samme måde - vi nærmer os!! Og sikke en god ide med at vaske tøj hos mutti, den tror jeg da lige jeg kopierer så jeg ikke skal rende op og ned af kælderrtappen så mange gange (vi har kun vaskemaskine i kælderen og bor på 3. sal) Det er også min mening at få fyldt fryseren!!

Det er en skøn følelse at være "næsten" klar. Jeg skal hente en brugt barnevogn i morgen, som skal stå på altanen. Og så har de ringet fra Ønskebørn at vores fine emmaljunga er kommet hjem, så den skal jeg også ud efter. Hvordan er det nu med dig, har du vogn osv. hjemme, eller er du på overtros-vognen?

Rigtig dejligt med dit positive indlæg det fik mig lige igang her til morgen.

Knus

Hihi min familie og svigerfamilie er på overtrosvognen og jeg har bare bøjet mig. Min mor henter den når jeg har født og kommer hjem til os med den

Ville helst have den hjemme så jeg kunne ae den lidt, og fatte at den virkelig er min, men altså det må jeg jo vente med

Tak for svar alle 3, tænkte jeg lige måtte dele det gode humør lidt!

Anmeld

30. januar 2011

Kats

AnneBJ skriver:

What... Det er jo helt vildt - 50 dage til termin! Dét har jeg altså enormt svært ved at fatte...

Selvom jeg godt kan mærke utålmodigheden, hver gang en af Jeres dejlige babyer kigger ud Glæææder mig til det bliver min tur, men glæder mig også lige til at få lov at holde lidt "alene"-barsel først

Jeg har 7 undervisningsdage tilbage og alt går stille og roligt her. Jeg mangler stadig at sy en sengerand, men nu har jeg materialerne hjemme og regner med at gå igang i løbet af næste uge. D. 18/2 har jeg en vaskeaftale med min mor (læs: hun bager/laver mad til vores fryser, mens jeg voldmisbruger deres vaskemaskine og tørretumbler) og derefter er ALT parat til den lille fyrs ankomst.

Der går efterhånden 8 dage mellem mine kiropraktorbesøg (mod 2-3 dage i starten, for ca. 10 uger siden), blodtrykket er flot, humøret fint og jeg nyder faktisk NÆSTEN at være gravid I hvert fald har jeg ikke noget imod det - det er dejligt at han sparker! Mine hænder er lidt tykkere end sædvanligt pga. væske, jeg sveder forfærdeligt om natten, den lille fyr er ved at sætte sig fast i bækkenet - det er ikke altid smertefrit - og jeg er træt, træt, træt igen!

MEN! Ingen af de ting kan vælte mig lige nu! Han er færdig om 4 (!!) uger, og om max 8 er han her! Det er slet ikke til at fatte. Glæder mig SÅ meget til at møde ham!

Jah, jeg ville vist ikke rigtig noget, andet end at lave et indlæg som er lidt positivt - jeg har vist oprettet min andel af brokindlæg!

Dejligt med sådan en mor-date ... total hygge, samtidigt med at der lige bliver indhentet stort på den praktiske konto!!

Rigtig rigtig fedt med dine kiropraktorbesøg - det tegner godt.

Keep on going... det går den rigtige vej, med god vind i sejlene!
Snart er det din tur

Anmeld

30. januar 2011

DK

Sååå dejligt indlæg! Hvor skønt at du (næsten) nyder det nu! Men jeg kan nu godt forstå at du glæder dig til at se din lillemand! Det er altså også bare aaaalt for dejligt  når de først er kommet ud!

Kæmpe krammer fra (nu) Jordan!

Anmeld

30. januar 2011

Mettemus

Hvor sjovt - jeg tænkte på dig tidligere i dag og på hvordan du mon havde det nu- om du mon efterhånden nød at være gravid. Derfor - DEJLIGT indlæg og fortjent at du har det (nogenlunde) godt

Og ja - de der 4-8 uger kommer til at gå lynhurtigt og pludselig er det forår og du er blevet mor. Det blir faktisk ikke skønnere!

Super god aftale med mutti. Det er bare med at udnytte al den hjælp man kan få. Det er altså bare hårdt at være højgravid, hvilket du jo også allerede kan mærke på energiniveauet.

Glæder mig på dine vegne over overstået undervisning lige om lidt - så skal der barsles på alle mulige og umulige måder.

Anmeld

30. januar 2011

Mettemus

DK skriver:

Sååå dejligt indlæg! Hvor skønt at du (næsten) nyder det nu! Men jeg kan nu godt forstå at du glæder dig til at se din lillemand! Det er altså også bare aaaalt for dejligt  når de først er kommet ud!

Kæmpe krammer fra (nu) Jordan!

Linse Kessler her - 80H har vi nået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.