What... Det er jo helt vildt - 50 dage til termin! Dét har jeg altså enormt svært ved at fatte...
Selvom jeg godt kan mærke utålmodigheden, hver gang en af Jeres dejlige babyer kigger ud
Glæææder mig til det bliver min tur, men glæder mig også lige til at få lov at holde lidt "alene"-barsel først 
Jeg har 7 undervisningsdage tilbage og alt går stille og roligt her. Jeg mangler stadig at sy en sengerand, men nu har jeg materialerne hjemme og regner med at gå igang i løbet af næste uge. D. 18/2 har jeg en vaskeaftale med min mor (læs: hun bager/laver mad til vores fryser, mens jeg voldmisbruger deres vaskemaskine og tørretumbler) og derefter er ALT parat til den lille fyrs ankomst.
Der går efterhånden 8 dage mellem mine kiropraktorbesøg (mod 2-3 dage i starten, for ca. 10 uger siden), blodtrykket er flot, humøret fint og jeg nyder faktisk NÆSTEN at være gravid
I hvert fald har jeg ikke noget imod det - det er dejligt at han sparker! Mine hænder er lidt tykkere end sædvanligt pga. væske, jeg sveder forfærdeligt om natten, den lille fyr er ved at sætte sig fast i bækkenet - det er ikke altid smertefrit - og jeg er træt, træt, træt igen!
MEN! Ingen af de ting kan vælte mig lige nu! Han er færdig om 4 (!!) uger, og om max 8 er han her! Det er slet ikke til at fatte. Glæder mig SÅ meget til at møde ham!
Jah, jeg ville vist ikke rigtig noget, andet end at lave et indlæg som er lidt positivt - jeg har vist oprettet min andel af brokindlæg! 
Anmeld