et lille råd om skråstol :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

Moar2011

DAs mor skriver:

Avanceret skråstol

Man skal ikke bruge en skråstol ret meget - det er meget bedre for deres ryg at ligge helt vandret (meget gerne på maven) Adam er 4 mdr nu og er begyndt at bruge den imens vi andre spiser. Han bruger den også når han selv skal spise grød (/prøvesmage )

okey, så du mener ikk at vi behøver at invistere i en alm også? . da det er bedre at ligge dem ned på et tyk tæppe på maven..

ja, det var os noget i den stil, vi ville bruge den til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Moar2011

Janni85 skriver:

Vi havde de hale alm. skråstole til drengene og det var lykken  Så det ville nok være en god ide at købe og så bruge den anden når den lille er blevet lidt større

go ide

Anmeld

29. januar 2011

Mumto3

Babyklar skriver:

neej det var os min tanke.. men bruger man ikk meget en skråstol når bebs er lille ? .. altså sådan en hel alm en..  eller er det forskelligt..

Jeg har 3 børn og har aldrig haft en skråstol til nogen af dem og har aldrig savnet det!

-der ud over gik jeg på et efterfødselsgymnatisk hold hos afspændingespædagogerne og de lagde meget vægt på at det var ikke godt for babys ryg at side i en skråstol, og hvis man endelig brugte end, skulle den lægges så vandret som muligt, og så begrænse tiden baby sad i den.

Anmeld

29. januar 2011

LinLin

Babyklar skriver:

okey, så du mener ikk at vi behøver at invistere i en alm også? . da det er bedre at ligge dem ned på et tyk tæppe på maven..

ja, det var os noget i den stil, vi ville bruge den til

Jeg ville ikke købe een til

Anmeld

29. januar 2011

Moar2011

Mumto3 skriver:

Jeg har 3 børn og har aldrig haft en skråstol til nogen af dem og har aldrig savnet det!

-der ud over gik jeg på et efterfødselsgymnatisk hold hos afspændingespædagogerne og de lagde meget vægt på at det var ikke godt for babys ryg at side i en skråstol, og hvis man endelig brugte end, skulle den lægges så vandret som muligt, og så begrænse tiden baby sad i den.

okey tak for din mening og råd .. hvad gjorde du så, lagde børnene ned på et tæppe hvor de ku lege ?

Anmeld

29. januar 2011

Moar2011

DAs mor skriver:

Jeg ville ikke købe een til

Okey .. taak for dit råd.. det dejligt lige at forhør sig hvad andre synes..

Anmeld

29. januar 2011

Mumto3

Babyklar skriver:

okey tak for din mening og råd .. hvad gjorde du så, lagde børnene ned på et tæppe hvor de ku lege ?

Ja, vi brugte et tæppe rigtig meget! Senere da de blev større og jeg havde brug for at lægge dem et sted hvor jeg vidste at de blev (hvis jeg f.eks. skulle i bad) så lagde jeg dem i tremmesengen og senere da vi fik en kravlegård kom de i den. Men det er ikke ret lang tid jeg har haft brug for at de var 'låst fast' til et bestemt sted. Det meste af tiden har det været fint at de kunne bevæge sig lidt rundt.

-og så har jeg brugt slynge. Det er både hyggeligt for mor og barn, og der er masser af underholdning for den lille at se mor lave mad eller ordne vasketøj...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.