haysa smillie...fedt du er med...ja skal jeg fortælle...så var det lidt lige som at være her på taste-siderne...vi snakkede som om vi stadig sad og skrev...og ved du hvad, hvis nu f.eks at du kom på lørdag...(ja du ved du er sååååå velkommen!) så er jeg sikker på du som alle de andre røg lige med i snakken...det var så stort...og 3D agtigt uvirkeligt...8D
men vi snakkede på kryds og tværs, og jeg må sgu nok sige det forbavser mig, at så mange herlige mødre kan mødes...fra så forskellige baggrunde...og stadig snakke/skrive så godt sammen...jeg elsker bare den her gruppe...så voldsomt at det er til at ørle over...:$
så det var fedt, ungerne hyggede sig, og ikke en var vred/ked...de var enormt dygtige synkrom-sovere...og det var lidt fedt at se så mange vogne på rad og række...tak marco2 for lån af vogn!
så smallie...hank op i dig...og for for pokker lyst til at være med på lørdag...og kom kom kom...du er så hjertelig velkommen.
knus fra sloggi...som lige vil underskrive at vi absolut ikke er blevet en lukket gruppe nu...tvært i mod8D
Anmeld