Der er noget galt!! - det går for stærkt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

Sabsy

Hmm!! Hele familien herhjemme har fået influenza med noget mavebøvl også øvøv.. Men så lige før får Benjamin en juice til at hygge med (har han ALDRIG prøvet) - han tager den op til munden og begynder at suge af sugerøret - hele juicen er drukket - med sugerør!! Benjamin er begyndt at gå rundt med gåvogn og er rimelig stabil på benene - og nu det her!? Går det ikke for stærkt?? Hmm.. Men stolt er man da Knus en meget overrasket mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Noneother

Joooo..!  Det går ALT for stærkt når de først er blevet lidt mobile.. Det helt vildt altså!

Jeg kan slet ikke følge med herhjemme.

Anmeld

29. januar 2011

Sabsy

Noneother skriver:

Joooo..!  Det går ALT for stærkt når de først er blevet lidt mobile.. Det helt vildt altså!

Jeg kan slet ikke følge med herhjemme.

Benjamin er lige blevet otte mdr - og alt kommer nu.. Det er lige før jeg er mere forvirret end ham :/

Anmeld

29. januar 2011

mullesmith2

Han er godt nok dygtig  Han går nok snart helt uden hjæp. Hva bliver det næste ik!! så skal han konfirmeres og vupti så er han flyttet hjemmefra...

Kæmpe kram fra Mulle der også syntes hendes drenge er vokset med lynest hast

Anmeld

29. januar 2011

Noneother

SabrinaOlsen skriver:

Benjamin er lige blevet otte mdr - og alt kommer nu.. Det er lige før jeg er mere forvirret end ham :/

Kender det. Min søn bli´r jo 9mdr. D.4 så han er ikke meget ældre.

Så jeg har bare baby overalt herhjemme. -og nøj de er nogle hurtige størrelser.

Anmeld

29. januar 2011

SussieThyssen

SabrinaOlsen skriver:

Hmm!! Hele familien herhjemme har fået influenza med noget mavebøvl også øvøv.. Men så lige før får Benjamin en juice til at hygge med (har han ALDRIG prøvet) - han tager den op til munden og begynder at suge af sugerøret - hele juicen er drukket - med sugerør!! Benjamin er begyndt at gå rundt med gåvogn og er rimelig stabil på benene - og nu det her!? Går det ikke for stærkt?? Hmm.. Men stolt er man da Knus en meget overrasket mor

Ja..de springer bare afsted..og inden du får set dig om..så er det ski barnebarnet, der drikker juice..bare vent
Så nyd det mens det varer

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. januar 2011

Sabsy

mullesmith2 skriver:

Han er godt nok dygtig  Han går nok snart helt uden hjæp. Hva bliver det næste ik!! så skal han konfirmeres og vupti så er han flyttet hjemmefra...

Det er der undre mig! Han er kun otte mdr - for tre mdr siden kun han ikke en gang eller noget.. Ved ikke om det er sundt for han el om vi skal "stoppe" ham..

Anmeld

29. januar 2011

Sabsy

mullesmith2 skriver:

*kravle.. Skriver via iPhone så den glemmer nogle ord :s

Anmeld

29. januar 2011

PernilleB

SabrinaOlsen skriver:

min datter er osse 8 mdr, og hun har osse lige lært a suge i sugerør... mor troede ellers lige hun havde sin æblejuice for sig selv, men nej nej,..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.