Mangler en veninde at hygge med...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.219 visninger
23 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. januar 2011

PernilleB

Jeg mangler virkelig en veninde, som bor i Græsted eller Helsinge, eller tæt på... Specielt gerne hvis din kæreste eller mand arbejder om natten... Det gør min, og jeg er meget ensom om aftenen. Jeg er lidt nede i et hul for tiden, da jeg er lettere handicappet med gigt, og skal igennem 3 operationer mere (har lige overstået nr. 1)... Jeg er 22 år og har en datter på 8 mdr, der hedder Anja... Vi bor i Ejlstrup, mellem Helsinge og Græsted... Jeg elsker a tøse snakke, se film, lave god mad og alm spil... Har du en på anjas alder, passer det perfekt... Har masser a legetøj som børne kan dele... Håber der er nogen der har lyst til a lære mig og anja a kende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Bellinda89

PernilleB skriver:

Jeg mangler virkelig en veninde, som bor i Græsted eller Helsinge, eller tæt på... Specielt gerne hvis din kæreste eller mand arbejder om natten... Det gør min, og jeg er meget ensom om aftenen. Jeg er lidt nede i et hul for tiden, da jeg er lettere handicappet med gigt, og skal igennem 3 operationer mere (har lige overstået nr. 1)... Jeg er 22 år og har en datter på 8 mdr, der hedder Anja... Vi bor i Ejlstrup, mellem Helsinge og Græsted... Jeg elsker a tøse snakke, se film, lave god mad og alm spil... Har du en på anjas alder, passer det perfekt... Har masser a legetøj som børne kan dele... Håber der er nogen der har lyst til a lære mig og anja a kende..

Faldt lige over dit indlæg & kunne da ikke lade være med at svarer.! Mangler selv en god veninde & dele nogle oplevelser med , og bare hygge med..

Bor i Slangerup omkring Frederikssund. Min datter er lige blevet et år her den 8 jan , så der er da ikke så langt imellem din & min

Anmeld

29. januar 2011

LilleMor10

PernilleB skriver:

Årh hvis jeg dog bare havde bil! 

Jeg ville meget gerne ha' tøse hygget med dig !

Anmeld

29. januar 2011

PernilleB

LilleMor10 skriver:

Årh hvis jeg dog bare havde bil! 

Jeg ville meget gerne ha' tøse hygget med dig !

hvor er 3600?? jeg har bil og har ikk noget imod a kører lidt eller hente i ny og næ... vi sidder lidt stramt i det, så kan ikk kører hver dag, men en gang eller 2 om ugen kunne godt lade sig gøre... kunne være dejligt a møde nye mennesker...

Anmeld

29. januar 2011

PernilleB

Stoltmor21 skriver:

Faldt lige over dit indlæg & kunne da ikke lade være med at svarer.! Mangler selv en god veninde & dele nogle oplevelser med , og bare hygge med..

Bor i Slangerup omkring Frederikssund. Min datter er lige blevet et år her den 8 jan , så der er da ikke så langt imellem din & min

nej der er ikk langt i mellem..... min far har arbejdet i slangerup så ved godt hvor det ligger henne a... har du bil..??

Anmeld

29. januar 2011

LilleMor10

PernilleB skriver:

hvor er 3600?? jeg har bil og har ikk noget imod a kører lidt eller hente i ny og næ... vi sidder lidt stramt i det, så kan ikk kører hver dag, men en gang eller 2 om ugen kunne godt lade sig gøre... kunne være dejligt a møde nye mennesker...

Det er frederikssund

Anmeld

29. januar 2011

Bellinda89

PernilleB skriver:

nej der er ikk langt i mellem..... min far har arbejdet i slangerup så ved godt hvor det ligger henne a... har du bil..??

Nej har desværre ikke bil

Anmeld

29. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Nu smider jeg lige en forslag på bordet

Jeg bor i kbh, lige midt i faktisk, og jeg vil heller end gerne holde "åben" hus

Jeg bager nogle boller, og laver lidt the og kaffe, også ville det da være smadder hyggeligt at se nogle nye ansigter hvis i har lyst til det

Jeg har Vito der er halvandet år

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

29. januar 2011

Bellinda89

numsefisk skriver:

Nu smider jeg lige en forslag på bordet

Jeg bor i kbh, lige midt i faktisk, og jeg vil heller end gerne holde "åben" hus

Jeg bager nogle boller, og laver lidt the og kaffe, også ville det da være smadder hyggeligt at se nogle nye ansigter hvis i har lyst til det

Jeg har Vito der er halvandet år

Det lyder da fristende Te & boller siger man da ikke nej tak til

Anmeld

29. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Stoltmor21 skriver:

Det lyder da fristende Te & boller siger man da ikke nej tak til

Nej vel.. Kan faktisk os lokke med Kakao, og en dejlig stor legeplads 1 minut herfra

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.