Det føles som ægløsning... Kan i mærke det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.948 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

metski83

Årh det føles som om jeg har ægløsning. Let mens smerter og øget udflåd... Håber der sker noget i dag.. Har beordret sex på menuen.. Det skal bare lykkedes. Kan i mærke når i har ægløsning ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Eddy

Hej,

Nej jeg kan ikke rigtig mærke det. Jeg har PCO men har taget pergotime, og har været ved gynækolog flere gange for at tjekke op på hvor stor æggelederen var blevet og i tirsdags var den 18 mm, og han sagde at jeg ville have ægløsning inden for de næste par dage og torsdagaften fik jeg sådan et niv i mit underliv, så der har bare været sex på menuen siden tirsdags. Så håber vi har haft heldet med os. Har også taget ægløsningstest og de har vist positiv nogle dage i træk nu... Skal til lægen på tirsdag for at tage blodprøver, den kan vise om der har været ægløsning, og den 8. skulle jeg få en positiv test hvis vi har haft heldet med os, sagde gynækologen ellers får jeg min mens.....

Anmeld

29. januar 2011

Henriette1973

Hej

Joe jeg kan mærke ÆL, mere end jeg kan mærke mens. Starter med øget udfløj, og så derefter smerter i siden. Mit underliv bliver ligesom meget tungt, ja lige som om det er ved at falde ud. Det vare et par dag og så er det over igen. Nu har jeg taget et par ÆL-test de dage og de viser Æl..

Hilsen

Henriette

Anmeld

29. januar 2011

Snefnug1984

Yesyes.. det føles ik som mens smerter men mere som en stikken og trækken i den ene side, hvor ÆL finder sted..

Anmeld

29. januar 2011

Sof

Jeg kan uden tvivl mærke det og kan også mærke hvilken side ægget kommer fra 

Anmeld

30. januar 2011

metski83

Ja kan helt sikkert også mærke det. Så håber på en dejlig gevinst

Anmeld

31. januar 2011

Mussi30

Jeg er heller aldrig i tvivl om hvornår jeg har ægløsning. Kan tydeligt mærke hvilken side også

Det føles som en let murren i æggestokkene og lige som små niv. Har dog ikke øget udflåd.

Anmeld

31. januar 2011

metski83

Mussi30 skriver:

Jeg er heller aldrig i tvivl om hvornår jeg har ægløsning. Kan tydeligt mærke hvilken side også

Det føles som en let murren i æggestokkene og lige som små niv. Har dog ikke øget udflåd.

Er også rimelig sikker på, at den har været der de sidste to dage. Det håber jeg da. Havde også mest "ondt" i den ene side. Så nu er det bare spændende. Håber jeg er heldig

Anmeld

1. februar 2011

Mauser.

Jeg kan ALTID mærke det (: 

ømme bryster, JAG/STIKKEN i underlivet og udflåd .. 

Anmeld

1. februar 2011

metski83

Mulleunge skriver:

Jeg kan ALTID mærke det (: 

ømme bryster, JAG/STIKKEN i underlivet og udflåd .. 

Jeg har haft muren og stikken siden i lørdags, også lidt  i dag, føltes bare som om det var længere nede. jeg plejer ikke at "døje" med udflåd, men i lørdags kom der en del hvidt og i dag en smule gennemsigtigt. Men det kan da ikke være ÆL i så mange dage, kan det ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.