Opdateret: Lækkert tøj sælges, str. 36/38. Byd byd!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.491 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

mathildemb

Så skal der sælges ud   Alt er i god stand, noget næsten som nyt andet er brugt men velholdt.

Kom med et bud, jeg skal af med det!!!

Ps: da jeg også sælger et andet sted opdaterer jeg løbende ved at skrive ud for de ting, der allerede er solgt.

Billede 1: Sommerkjole fra H&M str. 36. Skærer under brystet og kan fint bruges af gravide også. Brugt få gange, som ny

Billede 2: Grå kjole fra Only str. S, Silke/bomuld. Er rigtig fin med f.eks. et bredt bælte til. Kan bruges af gravid. Brugt 1 eller 2 gange, som ny

Billede 3: Blå cowboynederdel med høj talje. Fra Vila eller Only, men har klippet mærket af. Str. 38. Brugt, men i rigtig fin stand

Billede 4: Hvid og lyseblå bomulds nederdel med perler og palietter. Fra Fransa, str. 36. God men brugt. Sælges for 50 kr.

Billede 5+6: Grøn og blå kjole fra d´AHRLing købt i Samsøe  & Samsøe. Str. S. Super lækker kjole, i rigtig fin stand

Billede 7+8: Kjole Vila str. XS. Rigtig fin til et par leggins, brugt få gange, som ny

Billede 9: Støvet armygrøn uld-bolero fra Vila. Str. S men er ret lille så svarer vist nærmere til XS. God men brugt.

Billede 10: Brun ¾ ærmet bluse fra H&M. Str. 38.  Brugt en del, sælges for 20 kr.

Billede 11: Pink top fra H&M, str. M. God men brugt. Sælges for 25 kr.

Billede 12: Lyslilla rib-bluse, kraftig bomuld str. S/M. Brugt få gange. Sælges for 35 kr

Billede 13: Mørkegrå lang striktrøje med lomme. Fra Vila, (acryl/alpaca) str. L, men meget lille i str. Og svarer nærmere til str. S. God men brugt. Sælges for 45 kr.

Billede 14: Petroliumsblå  striktrøje fra Topshop(Acryl/nylon/uld) str. 10 (svarer til ca. str. M). God men brugt. Sælges for 60 kr.

Billede 15: Sort lang striktrøje fra H&M str. S. Meget elastisk. God men brugt.

Billede 16: Støvet gul striktrøje med ¾ ærmer fra H&M str. M (akryl/uld/polyester/mohair). Plads til den gravid mave. Dejlig varm. God men brugt. Sælges for 40 kr.

Billede 17+18: Blå tunika fra Only str. S. Aldrig brugt, og prisen sidder stadig i. Kan fint bruges af gravid. Nypris 259,95 kr.

Billede 19: Spinningsko fra Northwave, str. 39. Brugt men velholdte. SOLGT

Billede20: Korte spinningbukser, går til midt på låret. Mærke: Vanggård, str. M. Meget velholdte. SOLGT

Billede 21+22: Mellemlange spinningbukser fra Giordana. Går til under knæet. Rigtig lækre med net bagpå ved knæene. str.  S. Meget velholdte. Sælges for 200 kr

Billede 23: Bredt træarmbånd fra Accesorice.   Sælges for 25 kr.

Billede 24: Turkis blomstret top fra Vila. Str. S. kr. Næsten som ny.

Billede 25:  Sorte stiletter fra Zara, str. 39. Fejler intet. SOLGT

Billede 26: Cremefravede sko fra EKKO. Str. 38. Nypris 799 kr. Brugt få gange, da de desværre er lidt for små til mig.

Billede 27: De populære dobbelte hoops fra Julie Sandlau i forgyldt sterling sølv. Helt nye og aldrig brugt. Nypris 1700 kr. Sælges for 1250 kr incl forsendelse som brev med indleveringsattest. Garantibevis kan medfølge, samt original Julie Sandlau smykkeæske og gavepose.

Billede 28: Ballerinaer str. 39. Ægte skind med blød gummibund. Ikke brugt ret meget.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

mathildemb

Nu med nye ting

Kom med et bud!!!

Anmeld

6. februar 2011

betiinsen

De første to kjoler, hvad skal du have for det og hvor lange er de?

Anmeld

6. februar 2011

mathildemb

betiinsen skriver:

Hvad siger du til 250 kr incl. porto?

Den grå er ca. 83 cm fra øverste skuldersøm og ned (ind mod halsen). Den går mig til ca. midt på låret, måske lidt over midten. (jeg er 173 cm høj)

Den anden er ca. 96 cm fra øverste skuldersøm og går mig til knæet.

Anmeld

6. februar 2011

TbCp

Pris pr. del for billede 1, 5 og 25

Anmeld

6. februar 2011

mathildemb

betiinsen skriver:

Hvad siger du til det? Du er også velkommen til at komme med et bud

Anmeld

6. februar 2011

mathildemb

TbCp skriver:

Pris pr. del for billede 1, 5 og 25

Hej

Jeg vil helst have at du byder det, du vil give, for det er rigtig svært at sætte en pris synes jeg

Men nu prøver jeg:

nr. 1= 75 kr pp

n. 5= 200 kr pp

nr. 25= 100 kr. pp

Hvad siger du til det?

Anmeld

7. februar 2011

Bryndis

Hvor lille skal man være for at passe billede 1 og 7?

Anmeld

7. februar 2011

Bryndis

Bryndis skriver:

Hvor lille skal man være for at passe billede 1 og 7?

Jeg mente billede 2 og 7?

Anmeld

7. februar 2011

mathildemb

Jeg mente billede 2 og 7?

Uha det er jo lidt svært at svare præcist på. Har lige været i gang med at prøve og måle.

Nr 7. kjolen i str xs er jo meget løs i det med undtagelse af den brune kant over brystet. Jeg har målt omkredsen øverst på kanten til 78 cm. Men det er som sagt OVER brystet. Og skulderstropperne kan justeres. Normalt har jeg et brystmål på 84 cm og passer den. Nu hvor jeg er højgravid er det på 90 cm og så strammer den lidt over brystet. Kjolen går mig til lige over knæet.

Nr. 2-den grå kjole kunne jeg passe både nu og før graviditeten. (jeg er 173 cm høj, og vejede før 57 kg, nu 69 kg). Det eneste sted den evt. vil kunne stramme lidt er rundt om armene. Jeg måler 24 cm rundt om armen og der passer den præcist i elastikken. Men ellers kan man måske løsne elastikken. Kjolen går mig til midt på låret.

Håber det var svar nok? Ellers skriv bare igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.