Så skal der sælges ud
Alt er i god stand, noget næsten som nyt andet er brugt men velholdt.
Kom med et bud, jeg skal af med det!!! 
Ps: da jeg også sælger et andet sted opdaterer jeg løbende ved at skrive ud for de ting, der allerede er solgt.
Billede 1: Sommerkjole fra H&M str. 36. Skærer under brystet og kan fint bruges af gravide også. Brugt få gange, som ny
Billede 2: Grå kjole fra Only str. S, Silke/bomuld. Er rigtig fin med f.eks. et bredt bælte til. Kan bruges af gravid. Brugt 1 eller 2 gange, som ny
Billede 3: Blå cowboynederdel med høj talje. Fra Vila eller Only, men har klippet mærket af. Str. 38. Brugt, men i rigtig fin stand
Billede 4: Hvid og lyseblå bomulds nederdel med perler og palietter. Fra Fransa, str. 36. God men brugt. Sælges for 50 kr.
Billede 5+6: Grøn og blå kjole fra d´AHRLing købt i Samsøe & Samsøe. Str. S. Super lækker kjole, i rigtig fin stand
Billede 7+8: Kjole Vila str. XS. Rigtig fin til et par leggins, brugt få gange, som ny
Billede 9: Støvet armygrøn uld-bolero fra Vila. Str. S men er ret lille så svarer vist nærmere til XS. God men brugt.
Billede 10: Brun ¾ ærmet bluse fra H&M. Str. 38. Brugt en del, sælges for 20 kr.
Billede 11: Pink top fra H&M, str. M. God men brugt. Sælges for 25 kr.
Billede 12: Lyslilla rib-bluse, kraftig bomuld str. S/M. Brugt få gange. Sælges for 35 kr
Billede 13: Mørkegrå lang striktrøje med lomme. Fra Vila, (acryl/alpaca) str. L, men meget lille i str. Og svarer nærmere til str. S. God men brugt. Sælges for 45 kr.
Billede 14: Petroliumsblå striktrøje fra Topshop(Acryl/nylon/uld) str. 10 (svarer til ca. str. M). God men brugt. Sælges for 60 kr.
Billede 15: Sort lang striktrøje fra H&M str. S. Meget elastisk. God men brugt.
Billede 16: Støvet gul striktrøje med ¾ ærmer fra H&M str. M (akryl/uld/polyester/mohair). Plads til den gravid mave. Dejlig varm. God men brugt. Sælges for 40 kr.
Billede 17+18: Blå tunika fra Only str. S. Aldrig brugt, og prisen sidder stadig i. Kan fint bruges af gravid. Nypris 259,95 kr.
Billede 19: Spinningsko fra Northwave, str. 39. Brugt men velholdte. SOLGT
Billede20: Korte spinningbukser, går til midt på låret. Mærke: Vanggård, str. M. Meget velholdte. SOLGT
Billede 21+22: Mellemlange spinningbukser fra Giordana. Går til under knæet. Rigtig lækre med net bagpå ved knæene. str. S. Meget velholdte. Sælges for 200 kr
Billede 23: Bredt træarmbånd fra Accesorice. Sælges for 25 kr.
Billede 24: Turkis blomstret top fra Vila. Str. S. kr. Næsten som ny.
Billede 25: Sorte stiletter fra Zara, str. 39. Fejler intet. SOLGT
Billede 26: Cremefravede sko fra EKKO. Str. 38. Nypris 799 kr. Brugt få gange, da de desværre er lidt for små til mig.
Billede 27: De populære dobbelte hoops fra Julie Sandlau i forgyldt sterling sølv. Helt nye og aldrig brugt. Nypris 1700 kr. Sælges for 1250 kr incl forsendelse som brev med indleveringsattest. Garantibevis kan medfølge, samt original Julie Sandlau smykkeæske og gavepose.
Billede 28: Ballerinaer str. 39. Ægte skind med blød gummibund. Ikke brugt ret meget.