Sjov måde at fortælle min søster, at jeg er gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.361 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

Termitbanan

Hej søde alle!

Har nogen en sjov måde, hvorpå jeg under middagen i aften (hvor vi også er mine forældre, som allerede ved det, og min bedstemor, søster og hendes kæreste, som ikke ved det) kan fortælle min søster - og hendes kæreste og bedstemor - at jeg er gravid??

Anyone?

kh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Fru'Rugaard

Da jeg blev gravid, var vi ved at kigge på hus
Så snakkede bare om huset og værelser og sån nogle ting.
Også sagde min kæreste "men, nu er der jo også en grund til at vi skal have et ekstra værelse" - Også sagde de alle sammen bare "er du gravid!?"
Sådan fortalte vi det

Rikke - Mor til Maja på 10 mdr.

Anmeld

31. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Du kunne f.eks tag en test mere og pakke den fint ind og give hende den eller nu hved jeg ikek hvor langt du er henne men elelrs en kopi af scanningen i en kuverte...

Henriette

Anmeld

31. januar 2011

Rosa

Min søster fik en fin gavepose. Nede i posen lå en sut med et kort fastgjort med silkebånd hvorpå der stod "Kære moster. Vil du komme til min fødselsdag ca. d.8.maj 2010? Kh Baby (efternavn)." 

Anmeld

31. januar 2011

AnneBJ

Rosa skriver:

Min søster fik en fin gavepose. Nede i posen lå en sut med et kort fastgjort med silkebånd hvorpå der stod "Kære moster. Vil du komme til min fødselsdag ca. d.8.maj 2010? Kh Baby (efternavn)." 

Sådan gjorde vi også, bare som invitationer (kort) i stedet for. Havde skrevet med venstre hånd, så det lignede totalt børnehåndskrift

Anmeld

31. januar 2011

twinboys

Rosa skriver:

rigtig sød måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.