fisher priche baby gymtatisk. 0 mdr til 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
604 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

musse1

en børnene virkelig, kan få rigtig meget glæde af, men desværre har vi, ikke brugt den ret meget, et par gange, da vi har så meget legetøj og derfor sælger vi den nu.

kan være et aktivitets center, som barnet, kan bruge helt fra nyfødt og nyde legetøjet, det kan spille musik flere samtidige og lyse, men man kan også slå den fra, så der er noget valg.

så kan man lave, den om til en gynge, hvor barnet kan hygge sig, og igen kan det spille musik og lyse, hvis man vil ha det.

til sidst kan man tage keyboard af, så de kan lege med det, det har jeg ikke lige taget billede af, kun et nær billede.

super smart.

300 kr

det kan godt sendes

Aktivitets legetøj, næsten nyt baby gymtastick 0 mdr til 3Aktivitets legetøj, næsten nyt baby gymtastick 0 mdr til 3

Aktivitets legetøj, næsten nyt baby gymtastick 0 mdr til 3Aktivitets legetøj, næsten nyt baby gymtastick 0 mdr til 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

musse1

syns der skal op igen

Anmeld

4. februar 2011

Mormilla

musse1 skriver:

en børnene virkelig, kan få rigtig meget glæde af, men desværre har vi, ikke brugt den ret meget, et par gange, da vi har så meget legetøj og derfor sælger vi den nu.

kan være et aktivitets center, som barnet, kan bruge helt fra nyfødt og nyde legetøjet, det kan spille musik flere samtidige og lyse, men man kan også slå den fra, så der er noget valg.

så kan man lave, den om til en gynge, hvor barnet kan hygge sig, og igen kan det spille musik og lyse, hvis man vil ha det.

til sidst kan man tage keyboard af, så de kan lege med det, det har jeg ikke lige taget billede af, kun et nær billede.

super smart.

300 kr

det kan godt sendes

Aktivitets legetøj, næsten nyt baby gymtastick 0 mdr til 3

jeg kan ikke se nogen billeder...

Anmeld

4. februar 2011

musse1

Mormilla skriver:

jeg kan ikke se nogen billeder...

det kunne jeg godt se, har prøvet at ligge dem ind nu og der ud til du kan se dem nu mvh tina

Anmeld

4. februar 2011

Mormilla

musse1 skriver:

det kunne jeg godt se, har prøvet at ligge dem ind nu og der ud til du kan se dem nu mvh tina

Ja nu kan jeg godt se dem Men har noget der minder meget om den.

Anmeld

4. februar 2011

musse1

Mormilla skriver:

Ja nu kan jeg godt se dem Men har noget der minder meget om den.

det var godt, og okay

Anmeld

8. februar 2011

musse1

lige op igen

Anmeld

9. marts 2011

musse1

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.