Graviditet og orgasme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.667 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. januar 2011

Anonym trådstarter

Nygravid og har et spørgsmål.. Er det skadeligt for fosteret at jeg får orgasme? Nu tænker jeg ikke ved sex men ved ydre stimulering.. Får nogle lidt småheftige mens-smerter lige efter orgasme, som varer en 5 mins. tid. Er det farligt, eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

B&J

Anonym skriver:

Nygravid og har et spørgsmål.. Er det skadeligt for fosteret at jeg får orgasme? Nu tænker jeg ikke ved sex men ved ydre stimulering.. Får nogle lidt småheftige mens-smerter lige efter orgasme, som varer en 5 mins. tid. Er det farligt, eller?

da jeg var gravid og ved orgsame på den ene eller anden måde kunne jeg også få lidt smerter men det er meget alm. det sagde min læge til mig og det kan ikke skade din lille spir i maven

Anmeld

29. januar 2011

Diana...

NEJ det er det absolut ikke. Det er plukveer du får efter en orgasme og det er HELT normalt det får de fleste og jo længere man henne jo mere kan man mærke det. 

Så nyd du bare løs 

Knus Diana

Anmeld

29. januar 2011

mariamiss6

Orgasmer fremkalder oftest plukkeveer, som er helt normale jo.

Orgasmer/sex kan ikke skade dit barn

Før eller siden i graviditeten når du til et punkt hvor du kun behøver overveje sex, og så bliver din mave helt hård af plukkeveer Så skynd dig at hygge videre mens du kan det smertefrit endnu

Anmeld

29. januar 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar! Så er jeg mere rolig, og har lige haft en fræk stund med kæresten. Hehe. Tak for det! Der er jo så mange ting man lige skal lære i starten

Anmeld

30. januar 2011

Anonym

Anonym skriver:

Nej, jeg synes faktisk, vi havde den bedste sex, mens jeg var gravid. Det du oplever lyder til at være plukveer, som er ganske ufarlige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.