Hej allesammen!
For ikke så længe siden oprettede jeg en tråd om et evt. ammestop.
Efter at have læst alle svar blev jeg bekræftet i mit valg om at fortsætte amningen til der var mere ro på vores hverdag/helbred og til Laura ikke var så hektisk i ammesituationen.
Det er blevet bedre, men ikke sådan at hun har mistet interessen for amningen igen. - Indtil i går aftes!
Da jeg lagde hende til drejede hun hovedet væk og blev ked af det. Jeg forsøgte igen og hun reagerede på samme måde.
Jeg tænkte at hun måske var for mæt efter aftensmaden, ikke var træt og derfor ikke ville i seng, eller at hun bare ikke lige kunne finde ud af det. Jeg pakkede tøserne tilbage i bh'en og legede videre med barnet nede på gulvet (højt humør).
Efter en halv times tid forsøgte jeg at lægge hende til igen. Samme resultat. Hun ville ikke!
Det er ALDRIG sket før. Ikke engang tæt på....
Jeg ser det som et tegn på at nu behøver hun ikke det mere og så er det slut.
Det er præcis sådan jeg helst ville have det til at slutte men hold kæft hvor er det hårdt
Laura bliver et år om 20 dage og er blevet ammet hver eneste dag hele sit laaaange liv 
Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg vil med denne tråd. Måske bare "sige" tingene højt og prøve at få følelserne med mig.
Knus Caroline
Anmeld