Det er hvad de sidste par dage har stået på herhjemme.
Jeg har haft en allergisk reaktion som gjorde at de tilsidst valgte at indlægge mig til observation torsdag-fredag. Og jeg er egentlig stadig indlagt men er hjemme på weekend og skal komme igen mandag morgen hvis der ikke sker mere.
Efter 4 lægebesøg på 4 dage og 1 enkelt emailkonsultation blev jeg indlagt på Hjørring sygehus da mit hoved næsten var dobbelt størrelse
Frej måtte ikke komme med i ambulancen derop så svigerfar hentede ham og de kom da jeg var blevet indlagt. Jeg insisterede på at jeg VILLE have ham med og det fik jeg så også da han stadig spiser om natten. Ellers var det vist ikke helt normalt iflg sygehuset.
Igår blev jeg så flyttet til Frederikshavn sygehus da de ikke mente at det var i fare for at det gik i luftvejene. Her fik jeg så lov til at tage hjem efter aftensmaden og holde weekend. Jeg skal så komme igen mandag hvor det bliver besluttet hvad der skal ske videre. Jeg er stadig indlagt, så jeg bare kan komme direkte ind hvis der bliver mere.
Men puha det har været en hård omgang, og Lars er ude at sejle og det har været svært at underholde Frej når man ikke var på toppen. Men han har taget det så pænt og har charmet læger, sygeplejersker og de andre indlagte
Jeg er så stolt af min lille dreng!
Idag ligner jeg en som har fået tæsk så halleluja for store solbriller og en drive-in bager så folk ikke glor 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld