Syg mor, tapper baby og to hospitaler...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

Jibbe

Det er hvad de sidste par dage har stået på herhjemme. 
Jeg har haft en allergisk reaktion som gjorde at de tilsidst valgte at indlægge mig til observation torsdag-fredag. Og jeg er egentlig stadig indlagt men er hjemme på weekend og skal komme igen mandag morgen hvis der ikke sker mere.

Efter 4 lægebesøg på 4 dage og 1 enkelt emailkonsultation blev jeg indlagt på Hjørring sygehus da mit hoved næsten var dobbelt størrelse  Frej måtte ikke komme med i ambulancen derop så svigerfar hentede ham og de kom da jeg var blevet indlagt. Jeg insisterede på at jeg VILLE have ham med og det fik jeg så også da han stadig spiser om natten. Ellers var det vist ikke helt normalt iflg sygehuset. 

Igår blev jeg så flyttet til Frederikshavn sygehus da de ikke mente at det var i fare for at det gik i luftvejene. Her fik jeg så lov til at tage hjem efter aftensmaden og holde weekend. Jeg skal så komme igen mandag hvor det bliver besluttet hvad der skal ske videre. Jeg er stadig indlagt, så jeg bare kan komme direkte ind hvis der bliver mere.

Men puha det har været en hård omgang, og Lars er ude at sejle og det har været svært at underholde Frej når man ikke var på toppen. Men han har taget det så pænt og har charmet læger, sygeplejersker og de andre indlagte  Jeg er så stolt af min lille dreng!

Idag ligner jeg en som har fået tæsk så halleluja for store solbriller og en drive-in bager så folk ikke glor 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

NoName

Jøsses da... sikke en omgang... har de fundet ud af hvad du ikke kan tåle???

og go bedring

Anmeld

29. januar 2011

Jibbe

Nej ikke endnu desværre. Men skal til hudlæge mandag og så må vi se hvad han siger. Det jeg havde i hovedet mener de er noget som hedder quenchens ødem som er forårsaget af allergi. Men hvad der udløste det er der ingen der ved endnu. Heldigvis ser jeg endnu bedre ud nu her til aften, ligner dog stadi et voldsoffer ;-)

Anmeld

4. februar 2011

NoName

Hvordan går det med dig? Er du kommet helt ovenpå igen?

Anmeld

4. februar 2011

SussieThyssen

Hooold da op din lille stakkel.
Puuhha..jeg håber da, at de hurigt finder ud af hvad det er.
jeg havde engang en underbo der også svulmede op på den måde, men det var flere ting, der kunne tricke et anfald..skaldyr og pollen og den slags.
Hun lignede også en, der havde fået tæv i 14 dage.
Og jeg synes jeg ser slem ud, når jeg hæver omkring øjnene, mend det er jo ingenting i sammenligning med dit.
Rigtig-rigtig god bedring søde ven..og et stort knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. februar 2011

Jibbe

noname skriver:

Hvordan går det med dig? Er du kommet helt ovenpå igen?

Ja mit ansigt er ihvertfald normalt igen, eller så normalt som det kan blive efter at have været dobbelt størrelse. Jeg skaller og ligner en der er solbrændt Har også rynker omkring øjnene men jeg mener jo at jeg er ung og spændstig og at de forsvinder igen 

Ellers har jeg stadig noget udslæt men jeg håber lidt det er en efterreaktion på det hele. Vi aner ikke endnu hvad det var som gjorde det og det er lidt som at lede efter en nål i en høstak... så jeg må pænt vente på at det sker igen hvis vi skal have en chance for at finde ud af HVAD det var.... 

Derudover er Frej ved at få minimum 2 tænder så jeg er ved at være godt smadret. Det har været noget af en omgang. Jeg glæder mig bare til at Lars kommer hjem om 5-6 dage! 

Anmeld

4. februar 2011

Jibbe

SussieThyssen skriver:

Hooold da op din lille stakkel.
Puuhha..jeg håber da, at de hurigt finder ud af hvad det er.
jeg havde engang en underbo der også svulmede op på den måde, men det var flere ting, der kunne tricke et anfald..skaldyr og pollen og den slags.
Hun lignede også en, der havde fået tæv i 14 dage.
Og jeg synes jeg ser slem ud, når jeg hæver omkring øjnene, mend det er jo ingenting i sammenligning med dit.
Rigtig-rigtig god bedring søde ven..og et stort knus

Kærligst
Sussie

Tusind tak Sussie .

Vi ved ikke hvad der har gjort det, men det kaldes Quenchens Ødem og varer heldigvis kun 5 dages tid og ikke 14 dage som din underbos gjorde  Det ville jeg godt nok være træt af med Frejs barnedåb næste weekend  

Men lægerne er lidt på bar bund indtil det sker igen desværre... Hvilket jeg jo håber at det ikke gør.

Men jeg er da næsten på toppen igen og glæder mig bare til at der kommer lidt ro på det hele herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.