Vil lige vise min dreng :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Ryberg

Min dreng er blevet så stor.. og er tit kæmpe smilende.... så vil da lige flashe ham lidt!!!

SSP har lige været her og han vejer nu 9,8 kg og er 74 lang!! vildt at tænke på at min lille skat på 2400g og 49 cm lang er blevet så stor!!!

Han bliver 9 mdr. d.7 februar

Han er begyndt at møve sig rundt, OMSIDER... kravler dog ikke endnu, men trækker sig frem med hænderne, så han er overalt

han er rigtig dygtig til at sidde selv, så det får han lov til i badet nu

Så har vi købt en sansegynge til ham som hænger i stuen, og han ELSKER at putte i den

Dagpleje starten har været hård.. men tror vi er "ovre" den...

Nå nok om det.. lige lidt Flash af min dreng

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Frøken J.

Hvor er det en dejlig søn du har!

Anmeld

28. januar 2011

Ryberg

Secrets skriver:

Hvor er det en dejlig søn du har!

tusind tak skal du have

Anmeld

28. januar 2011

Noneother

Nuurh en charmetrold.
Kan se han kun er 3 dage yngre end min, og det er bare en skøn alder!!

Men hyg dig nu med at han ikke kravler endnu, for når han først lærer det.... Ja så er der bare baby ALLE steder. Hold da op hvor har de ild i måsen.

Anmeld

28. januar 2011

Ryberg

Noneother skriver:

Nuurh en charmetrold.
Kan se han kun er 3 dage yngre end min, og det er bare en skøn alder!!

Men hyg dig nu med at han ikke kravler endnu, for når han først lærer det.... Ja så er der bare baby ALLE steder. Hold da op hvor har de ild i måsen.

Din er da også en værre charmer

Ja, det er skisme en dejlig alder og sikke da der sker en masse

jamen lige nu er han faktisk i alting.. han pillede ved opvaskemaskinen hos dagplejen og fik sin finger i klemme, så han rev noget hud af..... PILFINGER altså.....

Nyder faktisk kun at han er overalt nu, men jeg har også haft hjemmet børnesikret i noget tid, så han er mere end velkommen

Anmeld

28. januar 2011

Noneother

KittyGirl skriver:

Din er da også en værre charmer

Ja, det er skisme en dejlig alder og sikke da der sker en masse

jamen lige nu er han faktisk i alting.. han pillede ved opvaskemaskinen hos dagplejen og fik sin finger i klemme, så han rev noget hud af..... PILFINGER altså.....

Nyder faktisk kun at han er overalt nu, men jeg har også haft hjemmet børnesikret i noget tid, så han er mere end velkommen

HaHa ej, men jeg bli´r bare ved med at blive brændt af af mine "håndværkere" så der er stadig en del ting der står helt ad H****** til, og uuhhh kattendes madskåle, når man ikke lige er helt vågen endnu og hylder med dvdér, ting på bordene... JA man får jo sin motion! hehe

Og han er bare fandens hurtig altså..

Anmeld

28. januar 2011

Ryberg

Noneother skriver:

HaHa ej, men jeg bli´r bare ved med at blive brændt af af mine "håndværkere" så der er stadig en del ting der står helt ad H****** til, og uuhhh kattendes madskåle, når man ikke lige er helt vågen endnu og hylder med dvdér, ting på bordene... JA man får jo sin motion! hehe

Og han er bare fandens hurtig altså..

aj det er træls sådan noget... de skal fanme lave det de bliver bedt om.... og ja de er super hurtige

vi har så ingen kæledyr, så vi har ingen madskåle at tage hensyn til, eller kattebakke for den sags skyld det eneste vi har er en trappe, men den har han ikke fundet ud af ..... endnu...

Anmeld

28. januar 2011

Noneother

KittyGirl skriver:

aj det er træls sådan noget... de skal fanme lave det de bliver bedt om.... og ja de er super hurtige

vi har så ingen kæledyr, så vi har ingen madskåle at tage hensyn til, eller kattebakke for den sags skyld det eneste vi har er en trappe, men den har han ikke fundet ud af ..... endnu...

Kæledyr kan ellers være en god ting. -Han kan få timer til at gå med at jagte de "sjove" katte.

HaHa  Så må de ta´en for holdet!

Anmeld

28. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

KittyGirl skriver:

Min dreng er blevet så stor.. og er tit kæmpe smilende.... så vil da lige flashe ham lidt!!!

SSP har lige været her og han vejer nu 9,8 kg og er 74 lang!! vildt at tænke på at min lille skat på 2400g og 49 cm lang er blevet så stor!!!

Han bliver 9 mdr. d.7 februar

Han er begyndt at møve sig rundt, OMSIDER... kravler dog ikke endnu, men trækker sig frem med hænderne, så han er overalt

han er rigtig dygtig til at sidde selv, så det får han lov til i badet nu

Så har vi købt en sansegynge til ham som hænger i stuen, og han ELSKER at putte i den

Dagpleje starten har været hård.. men tror vi er "ovre" den...

Nå nok om det.. lige lidt Flash af min dreng

hold op han er kær...

Anmeld

28. januar 2011

Ryberg

Mor til Frederic skriver:

hold op han er kær...

tusind tak.. !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.