Børneluffer str.0-1 år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.496 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Ryberg

Her sælges 2 par blå børneluffer, de var for små til Lasse, så håber jeg kan sælge dem videre...

Pris ide: 50 kr. pr par ? 85 kr. for dem begge?

og ellers byd?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

B&J

KittyGirl skriver:

Her sælges 2 par blå børneluffer, de var for små til Lasse, så håber jeg kan sælge dem videre...

Pris ide: 50 kr. pr par ? 85 kr. for dem begge?

og ellers byd?

er det inkl porto eller min søn mangler virkelig luffer og vi har søgt over alt..

Anmeld

28. januar 2011

Ryberg

B&J skriver:

er det inkl porto eller min søn mangler virkelig luffer og vi har søgt over alt..

Vi kan sige 90 kr. med porto

Anmeld

28. januar 2011

B&J

KittyGirl skriver:

Vi kan sige 90 kr. med porto

bliver lidt nervøs når du skriver at din søn ikke kan passe dem min søn bliver snart 1år men ikke særlig stor  er de for små til af komme ned over han hånd eller... min søn vejer  8500g ved ikke om det kan hjælpe lidt

super træls nemlig hvis de er for små.. og de er så super fine

Anmeld

28. januar 2011

Ryberg

B&J skriver:

bliver lidt nervøs når du skriver at din søn ikke kan passe dem min søn bliver snart 1år men ikke særlig stor  er de for små til af komme ned over han hånd eller... min søn vejer  8500g ved ikke om det kan hjælpe lidt

super træls nemlig hvis de er for små.. og de er så super fine

Altså Lasse vejer 9,8 kg... og har brede hænder... og han kunne godt få dem på.. men synes bare de sad for tæt

Anmeld

28. januar 2011

B&J

KittyGirl skriver:

Altså Lasse vejer 9,8 kg... og har brede hænder... og han kunne godt få dem på.. men synes bare de sad for tæt

okay smiler så er jeg mere roligt daniel skal også kun lige bruge dem til der bliver mere varmt så han kan kravle rundt uden for

men vil du ligge det ene par til side til mig til den første til vi får penge?? for så er jeg super klar på af købe dem

Anmeld

28. januar 2011

Ryberg

okey.. så bare det ene par...

Jamen så er 90 kr. jo aaaaaaalt for meget

Så siger vi 55 kr.

Hvis det er okey ?

Jeg ligger det ene par til side

Anmeld

28. januar 2011

Ryberg

B&J skriver:

okay smiler så er jeg mere roligt daniel skal også kun lige bruge dem til der bliver mere varmt så han kan kravle rundt uden for

men vil du ligge det ene par til side til mig til den første til vi får penge?? for så er jeg super klar på af købe dem

glemte at citere dig..

Anmeld

28. januar 2011

B&J

KittyGirl skriver:

okey.. så bare det ene par...

Jamen så er 90 kr. jo aaaaaaalt for meget

Så siger vi 55 kr.

Hvis det er okey ?

Jeg ligger det ene par til side

jamen mente du begge par jamen det vil jeg da gerne hvis det er for så kan vi have et par hjemme og et hos dagplejemoren

Anmeld

28. januar 2011

Ryberg

B&J skriver:

jamen mente du begge par jamen det vil jeg da gerne hvis det er for så kan vi have et par hjemme og et hos dagplejemoren

jamen så holder jeg begge par til dig for 90 kr....

Jeg sender lige en pb med konto nr. osv... og så kan du sende mig din adresse, så sender jeg dem bare når pengene er modtaget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.