Dunken/puls i øret? burde være i gravidemnet tror jeg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.251 visninger
13 svar
1 synes godt om
28. januar 2011

Chalala85

Jaa måske burde den her ligge under gravid.. men tør ikke endnu mit spørgsmål lyder.. nogen af jer som har været gravide som har kunne høre/mærke jeres puls i øret.

Jeg har de sidste par dage haft dunkende puls i mit venstre øre og har læst lidt på nettet mange har det i deres gravidtet...

Passer det og hvornår går det væk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Det har jeg oplevet mange gange, uden at være gravid... Men jeg krydser fingre for dig!

Anmeld

28. januar 2011

Chalala85

Ni-ko-li-ne skriver:

Det har jeg oplevet mange gange, uden at være gravid... Men jeg krydser fingre for dig!

Det har jeg også.. så støttet mig til testene... men nu læste jeg lidt om det og tænkte... hmm kan det passe?

Anmeld

28. januar 2011

Sof

Jeps, det har jeg i begge mine graviditeter. Det kommer og går gennem hele graviditeten, nogle oplever det og nogle gør ikke rigtig 

Jeg havde det on/off hele sidste graviditet og har også haft det nogel gange i denne graviditet, men det er meget normalt fordi ens hjerte arbejder hårdere end det plejer når man er gravid

Anmeld

28. januar 2011

Chalala85

Sof skriver:

Jeps, det har jeg i begge mine graviditeter. Det kommer og går gennem hele graviditeten, nogle oplever det og nogle gør ikke rigtig 

Jeg havde det on/off hele sidste graviditet og har også haft det nogel gange i denne graviditet, men det er meget normalt fordi ens hjerte arbejder hårdere end det plejer når man er gravid

ahh okay... har aldrig haft det i så lang tid som jeg har nu.. de sidste 2 dage non stop.. ellers har jeg da prøvet det men i kort periode.. havde det bare ikke i min første graviditet så var lige lidt nys hehe

Anmeld

28. januar 2011

Sof

Chalala85 skriver:

ahh okay... har aldrig haft det i så lang tid som jeg har nu.. de sidste 2 dage non stop.. ellers har jeg da prøvet det men i kort periode.. havde det bare ikke i min første graviditet så var lige lidt nys hehe

Min længste periode var under Siljes graviditet og havde det 5 dage i træk og var ved at blive idiot, men det stoppede heldigvis og kom så først igen nogle uger efter og forsvandt efter en enkelt aften, men det er det længste jeg har haft det og håber jeg slipper for sådan en tur denne gang, for det var til at få pip af 

Anmeld

28. januar 2011

Chalala85

Sof skriver:

Min længste periode var under Siljes graviditet og havde det 5 dage i træk og var ved at blive idiot, men det stoppede heldigvis og kom så først igen nogle uger efter og forsvandt efter en enkelt aften, men det er det længste jeg har haft det og håber jeg slipper for sådan en tur denne gang, for det var til at få pip af 

Ja mon ikke.. man blive små skør haha.. det er ikke så slemt hertil aften så håber det er på vej væk igen og håber bestemt ikke det kommer igen.. meeen er da lidt glad for jeg har læst det kan være tegn på gravidtet pågrund af øget blodmængde osv

Anmeld

28. januar 2011

Sof

Chalala85 skriver:

Ja mon ikke.. man blive små skør haha.. det er ikke så slemt hertil aften så håber det er på vej væk igen og håber bestemt ikke det kommer igen.. meeen er da lidt glad for jeg har læst det kan være tegn på gravidtet pågrund af øget blodmængde osv

Da jeg havde det i de 5 dage, der var det sammen med en træls træls hjertebanken og da den forsvandt, der forsvandt pulsslagene i øret også, men ja, det er gerne værst i første del af graviditeten pga. den øgede blodmængde 

Mit har ikke været der siden uge 4 og 5

Anmeld

28. januar 2011

Chalala85

Sof skriver:

Da jeg havde det i de 5 dage, der var det sammen med en træls træls hjertebanken og da den forsvandt, der forsvandt pulsslagene i øret også, men ja, det er gerne værst i første del af graviditeten pga. den øgede blodmængde 

Mit har ikke været der siden uge 4 og 5

hvis alt er som det nu forhåbentlig ser ud til så er jeg et sted mellem 3+6 /4+1 tror mest på den første hvis man skal følge min ÆL. -det passer jo meget godt med det dunkeri... uhh håber bestemt det smutter helt så hehe

Anmeld

28. januar 2011

Sof

Kan godt forstå du håber det går væk og krydser fingre for at det grundet graviditet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.