Hmmmm... Er det bare fordi han er ved at være stor??...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Maria-s

Jeg har her de sidste par dage fået flere og flere plukveer. Det startede i mandags, hvor jeg lige for sjov skulle løbe om kap med en ud til et wc. Der ligesom forstrakte jeg de nederste mavemuskler, avav. Nå men jeg tog den med ro og tirsdag blev brugt på sofaen for lige ay komme til hægterne. Onsdag tog jeg på arbejde. Arbejder jo på kontor så det er ikke fordi det er fysisk hårdt arbejde. Men jeg måtte alligevel trille hjemad et par timer før endt dag fordi jeg blev mere og mere øm i bunden af maven/ på skambenet og fik plukveer. Havde om aftenen og natten en del plukveer (vågnede af det) og tog faktisk torsdag hjemme også. (har bærbar så kan logge på arb. systemer og alligevel lave en del derhjemme fra). Men bare det at sætte en gang vasketøj over gav/giver plukveer. I aftes havde jeg igen en del plukveer som var længe om at give slip og begyndte faktisk at tænke på om de ikke nev lidt i siderne.. Men jeg faldte i søvn og tog på arbejde i dag. Har igen haft en del pluk veer og jeg synes faktisk det gør lidt ondt ned i ja, tissekonen (hvad skal man ellers kalde den???) sådan en skarp smerte. Ikke en smerte jeg-kan-ikke-holde-det-ud-smerte bare en det-er-sgu-lidt-ubehageligt-smerte. Og synes også enkelte af mine plukveer er mere end bare almindeligt ubehagelige, altså normalt med at spænde og at maven føles som om den vejer 50 kg.

Måske er det bare fordi hans bevægelser derinde er blevet mere kraftfulde og det derfor oftere tricker pluk veerne og at fordi de er kraftigere, altså hans puf, bare føles mere "ubehagelige". Han er ret aktiv så det øger det jo også, altså end opmærksomhed.

Ja altså jeg kan jo ikke gøre så meget hvis det endelig er, men synes da godt nok der er lige lang tid nok til termin. Han må da godt ´vente en 2-3 uger endnu

Hvordan havde i det ved denne tid, jer som har været der? Er i dag 35+0

KAN det være en blærebetændelsze under opsejlning?? eller er det bare helt normalt at det hele bare føles EKSTRA her nogle uger før termin?

Knus Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

CA

AV! Jeg tror jeg ville få tjekket min urin for blærebetændelse - det kan jo som du selv nævner gi en del plukveer. 

Ellers har jeg ikke så meget erfaring med plukveer.. Der skete jo mildest talt ikke en skid her før lige før finalen... 

Håber du finder ud af noget og at bettefisen blir derinde lidt endnu! 

Anmeld

28. januar 2011

Sofia

Jeg havde også ret ondt i det nederste af min mave igår, og i min lænd, en smerte jeg ikke har prøvet før. Oveni det havde jeg ikke rigtig mærket liv, så blev lidt bekymret og fødegangen ville gerne lige undersøge mig. Der var heldigvis masser af liv. Jeg spurgte til det med smerterne, og lægen sagde, at plukveer sagtens kan være forbundet med den slags smerter, så han mente bare det var plukveer jeg havde. Mit bud er at det "bare" er dine plukveer der medfører smerterne, og at det ikke er noget alvorligt. Men jeg ved det selvfølgelig ikke - det gav mig en dejlig ro at blive undersøgt af lægen, så jeg synes du skal ringe til din læge eller fødegangen, så du lige kan bliver overbevist om, at alt er som det skal være!

Jeg er kun i uge 32 så kan ikke byde ind med så meget at sammenligne med, men håber du finder ud af det og får det bedre

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.