Mit livs mareridt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

jacqueline84

Lige haft den væreste dag i mit liv. Det begynder med min datter på 4 mdr nærmest skriger efter mad. Jeg ligger hende på sofaen og giver hende sutten, og skynder mig ud af lave en flaske til hende. Lige pludselig hører jeg et højt skrig, og løber ind. Der ligger min lille datter på gulvet! Jeg hiver hende op og nærmest panisk prøver at trøste hende. Går nærmest fuldstændig i chok. Der heldigvis intet blod eller noget at se. Skynder mig at give hende noget mad, i håb om trøst.. Lyder underligt, men er fuldstændig i panik/angst/chok for der er sket hende noget. Sidder der og giver hende mad mens jeg bare ryster over det hele. Hun spiser heldigvis og kan kigge mig i øjnene. Lidt efter går det op for mig jeg må ringe til lægen. Men efter der er gået det der føles som en halv time i ventetid, ligger jeg på. Det kan jeg bare ikke vente på! Overvejer at ringe 112, ved jo ikke om der er sket noget jeg ikke kan se. Men kommer i tanke om jeg har nummeret til Hvidovre Hospitals børnemodtagelse og skynder mig at ringe til dem. Der får jeg fat i en sød dame og bryder fuldstændig ud i gråd mens jeg fortæller historien. Føler mig virelig som verdens dårligste mor. Hvem kan dog bare ligge deres barn på sofaen uden opsyn i nogle minutter, men troede ikke hun kunne bevæge sig så godt. Hun beroliger mig heldigvis med at så længe hun ikke har kastet op, er bleg eller andet er der ingen grund til jeg kommer. >Jeg er ikke den første og nok heller ikke den sidste. Men lader hende aldrig ligge 2 sek alene, medmindre det i liften eller vuggen. Hold op en forskrækkelse! Andre der har prøvet lignende? Nu er min lille datter heldigvis sig selv, og smiler. Har aldrig været så bange i mit liv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Noneother

Jeg prøvede noget lignende da lillemanden var rundt 7 uger. Jeg lagde ham kun 20 sekunder for at kigge ud af vinduet efter jeg havde hørt en rude smadre. -og BANG så lå han på gulvet. Jeg gik osse total i panik og var nærmest på vej på skadestuen og det hele.

Men efter 5 minutters trøst havde han ligesom glemt det, og der var ikke så meget som et blåt mærke.
Jeg tror rigtig mange har prøvet noget lignende på et eller andet tidspunkt. Jeg måtte så lære det på den hårde måde, og han har ikke siden ligget uden opsyn på noget tidspunkt.

Til dig. Du er IKKE en dårlig mor, men det der kan ske for selv den bedste, hvis man lige glemmer at tænke sig om et kort sekund. -Mere skal der ikke til.

Anmeld

28. januar 2011

jacqueline84

Ja det lyder meget som min historie. Det var også meget hendes alder der gjorde jeg reagerede så voldsomt. De er lige kommet ud af maven, og kan ikke sige om de har ondt og hvor.

Tak dejligt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.