Emilie 10uger gammel og syg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Mor1012

emilie havde lige en time hvor hun græd og græd, jeg lagde mærke til hendes øjne som var meget røde, hun hostede meget og snottet. nu sover hun i mine arme , dejligt varmt. men hun ville ikke have så meget at spise, eller kamille theen jeg lavede.

hun er 10 uger, er det ok at være syg ? hun har ikk feber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

fif

Emilie2010 skriver:

emilie havde lige en time hvor hun græd og græd, jeg lagde mærke til hendes øjne som var meget røde, hun hostede meget og snottet. nu sover hun i mine arme , dejligt varmt. men hun ville ikke have så meget at spise, eller kamille theen jeg lavede.

Min pige på 8 uger, har osse været syg med hoste og snottet! Vi tog til vagtlægen da det lød meget voldsomt!! Han sagde så at hun havde fået influenza :/ Nu er hun stadig lidt snottet , men det går bedre (heldigvis)

Anmeld

28. januar 2011

Mor1012

fif skriver:

Min pige på 8 uger, har osse været syg med hoste og snottet! Vi tog til vagtlægen da det lød meget voldsomt!! Han sagde så at hun havde fået influenza :/ Nu er hun stadig lidt snottet , men det går bedre (heldigvis)

oki, hvad gør man ved det

Anmeld

28. januar 2011

fif

Emilie2010 skriver:

oki, hvad gør man ved det

Ikke en dyt du.. Troede hun ville få noget medicin eller bare et eller andet!! Men det ska gå væk af sig selv.. Så prøvede vi med lidt kamille te til hende, men det gad hun ikk rigtigt! Nu har vi købt sådan en til at suge snotten ud på hende

Anmeld

28. januar 2011

PernilleB

meda snot suger er rigtig god..!! va har den osse og den er guld værd..!!!

Anmeld

28. januar 2011

Camillee

Emilie2010 skriver:

øvøv godt bedring med hende!
håber un bliver hurtigt frisk igen  

men har du prøvet at dryppe hendes næse med saltvand? og evt suge den?
og når hun skal sove i nat så hæve hendes hovede ende? så har de nemmere ved at få luft

Anmeld

28. januar 2011

fif

PernilleB skriver:

meda snot suger er rigtig god..!! va har den osse og den er guld værd..!!!

Ja, den er nemlig så de sys bare ikk det er så sjovt hehe...

Anmeld

28. januar 2011

PernilleB

fif skriver:

Ja, den er nemlig så de sys bare ikk det er så sjovt hehe...

anja var ligeglad i starten, men jeg finder det nemmest hvis man ligger dem på puslebordet med hovedet ind i din mave og holder hovet fast med den ene hånd og holder det ene næsebor lukket og suger med den anden...

Anmeld

28. januar 2011

fif

PernilleB skriver:

anja var ligeglad i starten, men jeg finder det nemmest hvis man ligger dem på puslebordet med hovedet ind i din mave og holder hovet fast med den ene hånd og holder det ene næsebor lukket og suger med den anden...

Ja, man må jo prøve sig frem tror bare ikk min pige sys den er behagelig lige meget hvad, for tror at hun føler hun ikk helt kan trække vejret ordenligt når man gør det!!

Anmeld

28. januar 2011

PernilleB

fif skriver:

Ja, man må jo prøve sig frem tror bare ikk min pige sys den er behagelig lige meget hvad, for tror at hun føler hun ikk helt kan trække vejret ordenligt når man gør det!!

kan jeg godt forstå, hun føler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.