Overproduktion af æg igen øv, øv, øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.321 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Nymor

Har lige været oppe på fertilitetsklinikken og blive scannet for at se, hvor mange æg, jeg havde "lagt" i forbindelse med brugen af Pergotime. Sidste gang var der 6 store æg, og der fik vi sexforbud, fordi de ikke turde risikere 6-linger (alternativet var at få stukket hul på nogle af æggene, men dertil er vi ikke kommet, hvor vi synes det er ok at gøre), så herefter blev jeg sat ned på 1/2 dosis af Pergotime (1 pille hver dag i 5 dage i stedet for 2), men øvøvøv, scanningen viste 4 æg denne gang, og det er også stadig for meget. Vi vil stadig ikke have stukket hul på æggene, så endnu engang er der sexforbud.

Kæft, hvor er jeg pissetræt af det - hver gang går man og håber og håber, og tiden går og alle omkring en bliver gravide, gerne "ved et uheld", mens man selv kæmper med dether. 

ØV!

;o(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Sommerfugl86

Sikke da noget øv

Ja det må være ekstremt hårdt når andre blir gravid og nogen slet ikke ønsker det

HÅBER for jer at i snart får grønt lys til at forsøge

STORT Karina.

Anmeld

28. januar 2011

Nymor

Kære Karina

Mange tak for tankerne. Det ER nemmerlig rigtig hårdt, og at vide, at der er 4 super æg der bare ligger og venter på at blive til babyer og man så ikke kan gøre noget ved det, er næsten uudholdeligt!

Har mest af alt bare lyst til at prøve alligevel - og håbe på, at det max er 2 af dem, der bliver til noget...men det er lidt en chance at tage, ikke?

Knus  ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.