Veninde søges omkrnig Horsens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. januar 2011

JulieAlex89

Hejsa

Jeg er ny tilflytter til Horsens, og søger derfor nogle nye veninder.

Lidt om mig:

Jeg er 21 år gammel m in kæreste og jeg har lige købt hus i Gedved, hvor vi bor sammen med vores lille hund.   jeg skal begynde og læse til pædagog pr. 1/2.

I min fritid er jeg sammen med min familie, og venner. J eg er i Fitniss center 3 gange om ugen, hvilkede jeg nyder rigtigt meget! så hvis i er med på den kan vi også begynde og træne sammen

Skriv endlig hvis i også lige står og har brug for en ny veninde...

Glæder mig til og høre fra jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Sofia

Opper den lige for dig

Anmeld

5. februar 2011

Minibix

Halløjsa, nu er jeg godt nok tuuuuuuussegammel i forhold til dig, 31 år;-)

Men vil lige sende dig en lille hilsen, jeg er også tilflytter til Horsens. Bor i Horsens syd sammen med min mand og to piger på 2,5 år pg 10 mdr.

Øv at der ikke er flere her fra Horsens området

Knus

Anmeld

5. februar 2011

NinaNymannMadsen

hej...
jeg bor selv i horsens og er tilflytter. har boet i horsens i 3 år. bor ikke ret langt fra svømmehallen.

lidt om mig:
jeg hedder nina og er 20 bliver 21 den 11 april, bor sammen med min kæreste på 27 og vores datter på 19 md og venter nr 2 har vi lige fundet ud af idag. jeg går på handelsskolen HG og når førsteår færdig inden jeg skal på barsel.

jeg træner ikke men vil gerne igang, men ved ikke hvad man må og ikke må når man er gravid, om ikke andet kan vi nok snakke om at træne sammen når jeg har født senere på året.

håber det noget for dig. du velkommen til at skrive PB hvis det er også så vi kan snakke mere sammen.

Anmeld

5. februar 2011

Mille83

Astasmor skriver:

hej...
jeg bor selv i horsens og er tilflytter. har boet i horsens i 3 år. bor ikke ret langt fra svømmehallen.

lidt om mig:
jeg hedder nina og er 20 bliver 21 den 11 april, bor sammen med min kæreste på 27 og vores datter på 19 md og venter nr 2 har vi lige fundet ud af idag. jeg går på handelsskolen HG og når førsteår færdig inden jeg skal på barsel.

jeg træner ikke men vil gerne igang, men ved ikke hvad man må og ikke må når man er gravid, om ikke andet kan vi nok snakke om at træne sammen når jeg har født senere på året.

håber det noget for dig. du velkommen til at skrive PB hvis det er også så vi kan snakke mere sammen.

Er du gravid igen, tillykke  

Jeg er også tilflytter til Horsens, bor sammen med min kæreste og vores 8 mdr gamle datter, har pt en dejlig lejlighed til salg, så sig til hvis i mangler..

Træning vil jeg gerne igang med igen, har medlemskab til fitness,dk men er en dør til og komme afsted, hvor træner du ? 

Anmeld

5. februar 2011

NinaNymannMadsen

Mille83 skriver:

Er du gravid igen, tillykke  

Jeg er også tilflytter til Horsens, bor sammen med min kæreste og vores 8 mdr gamle datter, har pt en dejlig lejlighed til salg, så sig til hvis i mangler..

Træning vil jeg gerne igang med igen, har medlemskab til fitness,dk men er en dør til og komme afsted, hvor træner du ? 

Ja det er jeg. Mange tak

Træner ikke da jeg ikk ved hvad jeg må og ikk må som gravid med træning.

Vores lejlighed er dejlig stor hvertfald stor nok til os indtil videre. Der er plads til 2 børn indtil de bliver større.

Anmeld

6. februar 2011

Mille83

Hov MHT træning var det til TS? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.