Gennemskanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. september 2008

quar20

Så har jeg været til gennemskanning i uge 20..! En perfekt stor livlig og meget fotogen dreng i vente...! Hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2008

82Miraklet

Jeg skal afsted på Onsdag...

Der vil jeg være 19+5

Dejlligt det gik godt..

Knus(H)

Anmeld

24. september 2008

quar20

Ja så er det onsdag og skriv endelig hvordan det er gået. elsker at høre godt nyt :D

Anmeld

24. september 2008

Christinahr

Ja jeg er også nysgerrig... Her er der en dreng på vej (L) og (?) for vi kan ingen navne finde :'(

Anmeld

24. september 2008

quar20

Også en dreng :) hehe vi har fundet til vores.. han skal hedde Tino.. det er italiensk.. Elsker bare sådan nogle ikke almindelige navne.. ved ikk med dig?

Anmeld

25. september 2008

82Miraklet

Hej Piger...

Ja det gik fint til scanningen... Lille Blob var lige som den skulle være, men kunne desværre ikke se kønnet.. Den ville bare ikke vise sig.. hihi så vi må vente til vi skal til 3D scanning i november...

Tilllykke med jeres Drenge...

Jeg tror selv vi har en pige mere på vej...

Knus (H)

Anmeld

25. september 2008

Christinahr

Jeg er til enten gamle navne som theo og karl eller specielle som Rumle. Synes Tino er sejt - tror lige den skal foreslås for kæresten. Synes desværre bare jeg tænker de unge mødre - men det er et rigtig godt navn.

Det er meget svært for os at blive enige.

Pt er Storm bedste bud...(?)

Det er dejligt den er fin Maria (L)

Anmeld

26. september 2008

quar20

Ja tænkte også.. TINO? de unge mødre.. MEN tænker også.. WAOUW det er et fedt navn.. Det skal væres dreng hedde, og heldigvis er kæresten herhjemme enig ;)

Ville godt have haft Tino Noah men det ville han bestemt ikke gå med til kæresten.. :P

Dejligt det er gået så godt Maria...! Nu må vi høre hvad kønnet bliver...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.