De er i hvert fald lange...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

-Sigrid-

Sad lige og læste guldkorn, og kom i tanke om en min fætter havde lavet engang han var i bad med sin mor, da han var 3 år.

De står der ude i badet (har 2 brugsere), og Oskar kigger op på sin mor, syntes han skal charmere lidt, og siger "Ej mor, hvor har du store bryster!" 

Min tante bliver lidt småflov, og siger at det har hun altså ikke, men så må han jo finde på noget andet. "Men de er i hvert fald lange!"

Den har så været en familie-joke siden  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

FrkLarsen

hahaha, kunne ikke lade være med at småfnise

Anmeld

28. januar 2011

-Sigrid-

FrkLarsen skriver:

hahaha, kunne ikke lade være med at småfnise

Jeg småfiser hver gang, den unge er simpelthen flabet ;D

Anmeld

28. januar 2011

Mumto3

Det minder mig om mine meget unge teenages år, dengang hvor det var total YT at gå med bh, så det var der bare ingen der gjorde. Så sad jeg der med et par faste og strittende ungepigebryster og havde en tynd hvid skjorte på. Jeg skulle holde min lille fætter på 2 mdr, og så snart han mærker mit bryst (altså gennem skjorteblusen!) så drejer han hovedet og siger: WHOP! og så sad han bare fast! Alt hans savl havde jo gjort min hvide skjortebluse totalt gennemsigtig, orv, hvor var jeg bare FLOV Jeg må have været omkring 13/14 år gammel.  Det var bare så mega pinligt!!!

Anmeld

28. januar 2011

-Sigrid-

Mumto3 skriver:

Det minder mig om mine meget unge teenages år, dengang hvor det var total YT at gå med bh, så det var der bare ingen der gjorde. Så sad jeg der med et par faste og strittende ungepigebryster og havde en tynd hvid skjorte på. Jeg skulle holde min lille fætter på 2 mdr, og så snart han mærker mit bryst (altså gennem skjorteblusen!) så drejer han hovedet og siger: WHOP! og så sad han bare fast! Alt hans savl havde jo gjort min hvide skjortebluse totalt gennemsigtig, orv, hvor var jeg bare FLOV Jeg må have været omkring 13/14 år gammel.  Det var bare så mega pinligt!!!

Uh, det ville jeg gerne have set! Men man kan da sige ham den lille ved hvordan man skal charmere sig ind... 

Har prøvet det samme med albuen, men tror ikke det var helt det samme

Anmeld

28. januar 2011

charlottekri

Mumto3 skriver:

AHA HA HA HA MEGA LOL

Anmeld

28. januar 2011

Rosa

Mumto3 skriver:

HAAAAHAHAHA, ejj, hvor piiiinligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.